Joika sa for siden:
Jeg tror ikke jeg gjør det,.. eller såfall så er det svært lite.
Hva med dere?
(Syntes det er så urettferdig at noen bare raser ned med små justeringer, mens jeg må SVETTE ut hvert gram :mad:).
Joika sa for siden:
Jeg tror ikke jeg gjør det,.. eller såfall så er det svært lite.
Hva med dere?
(Syntes det er så urettferdig at noen bare raser ned med små justeringer, mens jeg må SVETTE ut hvert gram :mad:).
Gerd sa for siden:
Jeg begynte ikke å trene før i høst. Begynte med ketolyse 1. februar... Prøvde et og annet halvhjerta forsøk på trening i vår, men har aldri likt å trene....:)
Eva sa for siden:
Kjenner en som gikk ned 20 kg på åtte måneder på Linberg-kost. Og det uten å trene i det hele tatt - fordi hun var nyoperert.;)
Nille sa for siden:
Noen går ned uten å trene, andre må trene for å gå ned. Det er høyst individuelt og det finnes ikke noe fasit svar.
For folk som spiser riktig men allikevel ikke går ned - eller går ned sakte, er trening ofte det som må til for å få fortgang i sakene !
Uansett har kroppen det klart mye bedre av å trene eller være i bevegelse. Det gjelder blodom løp, fordøyelse og muskelmasse. Man får ikke muskler og kondis av å sitte på rompa :)
Max sa for siden:
Jeg vet jeg går ned i vekt dersom jeg trener, samme hva slags kosthold jeg har omtrent. Til tross for likt kosthold, legger jeg fort på meg dersom aktivitetsnivået i hverdagen endrer seg. Jeg jobber en del utendørs, og er jeg mye stillesittende, f.eks. som i høst da jeg slet med en vind rygg i flere uker, sneik kiloene seg på ganske fort.
Smula sa for siden:
Ja, jeg går ned uten trening. Om jeg går like fort ned som hvis jeg trente mer, er en helt annen sak.
Joika sa for siden:
Jeg er helt ok form. Det er mer tiden som ikke strekker helt til.
Men innser at jeg bare MÅ rydde tid.
MorStine sa for siden:
Jeg har gått ned 24 kg uten å trene. Gikk litt turer i starten, men tida strekker dessverre ikke til, men kiloene har ramlet av allikevel... er vel individuelt som alt annet...
indi sa for siden:
Jeg har vært skikkelig snylta og tett og feber denne uken, og har ikke trent... og det er første uken siden august at jeg ikke har gått ned. Vanligvis forsvinner et kilo i uken.
Tror nok jeg er litt gira på trening, og tenker med en gang at når jeg ikke har fått trent, så er det grunnen... Men antakeligvis tar jeg feil! Er nok heller litt ubalanse i systemet etter snufsing og nysing og hosting... og det går over!
Uansett er det fordel å trene, bygge litt muskler, få bedre kondis, og ikke minst, føle seg mer vel!
:)
MorStine sa for siden:
Det er jeg helt enig i... Skulle ønske jeg hadde tid og råd til å gå i treningsstudio, men jeg har vært støttemedlem i alt for mange år... Men ELSKER å spinne, så jeg lurer på å betale pr gang og dra når jeg har tid...
indi sa for siden:
Har du råd til å være støttemedlem, har du vel råd til å være aktiv og:)
Beste måten til å få til å gå jevnlig er å få med seg noen, jeg har definitivt flytta mye av mitt sosiale liv til treningen, tar med venner, kolleger, familie... men det hadde ikke funket om jeg ikke hadde treningssenter relativt nært, og jeg husker jo også hvor vanskelig det var når ungene var små...
Joika sa for siden:
Tror jeg bør skaffe meg en samboer.
Eilan sa for siden:
:lol:
Joika sa for siden:
Blir litt en ond sirkel da.
Ikke får jeg tak i noe kjærsteemne pga får ikke trent = tjukk.
Jeg er tjukk = ingen kjærste. Ingen kjærste = ikke noe trening.. osv
Buhu. Hehehehe. :rolleyes:
Nannah sa for siden:
Jeg har ikke trent noe så langt...ren latskap! Trent mye før...går fint ned alikevell jeg:)
Joika sa for siden:
Jeg har veid 100. Da gikk jeg fort ned til 82 ca. Så var det bråstopp.
Så kan hende det er noe som er mer vanlig jo nærmere matchvekt man er. :confused:
Ikke godt å si. Her må det i allefall jogges! :o
anneca sa for siden:
Jeg er glad jeg var en syltynn 18 åring når jeg møtte mannen min :D. Ellers hadde jeg nok ikke akkurat hatt draget på mannfolk med den kroppen jeg har nå...... ;). Jeg har minst dobblet vekten på de 18 årene vi har vært sammen.
Forøvrig prøver jeg å trene, men har ikke holdt på lenge nok med kuren til å vite hva slags innvirkning det har.
Nannah sa for siden:
jeg har alltid vært tjukk.more or less....har da aldrig mangla draget på mannfolk av den grunn!!
anneca sa for siden:
Nei, det jo heldigvis litt andre ting gutta ser etter og.
Tidligere bruker sa for siden:
Om man er tykk eller tynn spiller ikke så stor rolle for de fleste menn.
det er mange av oss menn som foretrekker formfulle damer så det er ingen grunn til å gi opp:)
Georgine sa for siden:
Så egentlig kunne jeg droppa å gå ned? :lol:
Bare tuller med deg :D
Angående trening, jeg trener litt og kan ikke trene mer pga ett handicap. Kiloene raste da jeg fant akkurat den kombinasjonen fett/protein som passer for meg, men nå som det er de siste kiloene som gjenstår så sliter jeg og tror vel at de hadde gått lettere om jeg hadde trent.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.