< Tilbake til oversikten

"Startpakke"

anneca sa for siden:

Hva bør jeg handle inn i morgen sånn at jeg har det jeg trenger for å starte på mandag?

Tenkte jeg skulle bake litt diverse på søndag sånn at det er klart.....

Elanessë sa for siden:

Jeg vil anbefale deg å ta en tur i journalene til noen som er aktive på denne kuren :)

Eva sa for siden:

Denne side vil jeg påstå har alt du trenger å vite for å komme godt i gang. www.ketolyse.no. :D

Lykke til!

Toyo sa for siden:

Tenker du kun hva du trenger å kjøpe i matveien? Har du kjøpt boken og kosttilskuddene som anbefales? Hvis ikke sjekk ut www.ketolyse.no , noen Meny butikker har også et utvalg av Ketolyse produkter!

Av matvarer kan jeg sterkt anbefale Ziggy-lapper, de er gode å ha i stedet for brød. Og det finnes mange andre gode oppskrifter under oppskrifter på forumet!

Mine favoritter:
*ziggy-lapper Oppskrift
*oste&nøttemuffins oppskrift (obs, MÅ like nøtter!!)
*pølse&oste muffins oppskrift

Mange gode middager(bla.fra Iset), men har ikke selv fått prøvd så mye selv enda.

Ellers anbefales ikke lett-produkter..men, ting som Seterømme, kremfløte, meierismør, creme fraiche, fet ost..

anneca sa for siden:

Jeg har boken og alt jeg trenger for å starte. Men tenkte kanskje at noen hadde en rask liste på hva som er lurt å ha med en gang man starter. Jeg har skrevet ut diverse oppskrifter, noen ukemenyer og sånt.

Toyo sa for siden:

Da er du jo godt forberedt allerede! Flott!

Tips: ikke stress masse i begynnelsen, ta det litt etter litt..drikk masse vann og husk tablettene!

Tips til handleliste:

• creme fraiche, seterrømme, kremfløte, meierismør

• ost...f.eks Norvegia, gräddost, Babybel(små søte oster i sånt nett, de er praktiske og gode!)

• masse egg, det håper jeg du er glad i!;)

• bacon

• brokkoli og blomkål, både fersk og frossen

• sopp, squash (tips: deilig i creme fraiche saus sammen med bacon!Nam,!)

• salat, agurk, rød paprika

• reker, kylling

• skinkebokser

• diverse krydder..sjekk at de er sukkerfrie..noe jeg aldri hadde trodd jeg skulle finne i diverse krydder..:rolleyes:

• en vannflaske som du alltid kan ha med deg!

anneca sa for siden:

Tusen takk for hjelpen! Vi har allerede satt opp en middagsliste for hele neste uke, så hvis jeg legger til dette er jeg nok godt igang.

Torkil sa for siden:

Hei
Jeg ønsker deg lykke til med kuren. Les boken det gir forståelse av konseptet og gjør det hele mye lettere. Det er også handleliste i boken, men det visste du vel ;)

Vennlig ilsen
Torkil :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.