< Tilbake til oversikten

For mye smørgrøt?

Selma sa for siden:

Jeg lurer på om det blir for mye å spise smørgrøt 1-2 ganger pr. dag?? Jeg lager litt mindre enn det som står i oppskriften og deler det i to måltider. Er litt redd for at det kan blir for mye av det gode:) Har fått litt dilla nemmelig:D Synes den er ypperlig som frokost og kvelds.

Gerd sa for siden:

Så lenge vekta går ned så skulle det gå bra :)

lille_flode sa for siden:

Næ, er det ikke blafre med øyevippene smiley her? Da så jo innlegget mitt passe teit ut...hehe

Valeriana sa for siden:

Smørgrøten er sikkert ok den, men trenger du ikke litt grønnsaker også?

Selma sa for siden:

Joda, men det passer liksom ikke med grønnsaker til grøt:D Spiser grønnsaker til de andre måltidene.....prøver ihvertfall:o Men det var liksom om det likevel ble for mye med grøt 1-2 ganger pr. dag.

Vet ikke helt om jeg går ned, har nemmelig ikke vekt. Har bestemt meg for å bare veie meg 1 gang i måneden (på legekontoret). Hvis ikke så blir jeg antakelig å parkere på vekten og ikke få noen ting gjort:) Men jeg måler cm og sjekker med stix.

lille_flode sa for siden:

Tror det er greit å ikke stresse sånn med dne vekta, det har jeg alltid gjort, men har blåst en lang marsj i den de siste to ukene, og merker det er lettere å følge kuren om jeg fokuserer på kostholdet og ikke vekta ;) Men bruker stix jevnlig da.

Torkil sa for siden:

Hei
Grøten er en fin måte å få opp fettprosenten, å begrense mengden litt er lurt, men man må følge ketolysekurens bud om varierte grønnsaker/blandet salat hver dag, men det går jo fint til lunsj og middag.
velbekomme
Torkil :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.