Har irritert meg over at de ikke har næringsdeklarasjon på posene, jeg ringte de i dag og fikk oppgitt at de inneholder 1 gram pr 100. noe som gjør at det er bare å fortsette og kose seg.
Ett spørsmål samtidig (jeg er ikke ferdig med boka enda) kan vi spise mye mellom måltidene? (matlysten er jo ikke den samme, så det blir ikke veldig mye, men dog)
Ja, tenkte ikke på det.
Jeg tror jeg får i meg mye salt på denne kuren, spiser bacon og krisp hver dag.
men vesken betyr jo bare vekt, det er jo ikke fett og vesken kan jeg jo ta til slutt, eller?
Ville prøvd å holde meg unna salt så mye som mulig.
Spiste 1-2 pakker bacon hver dag og hadde store problemer med vann i kroppen (men det kom ikke før etter en stund).
Nå har jeg sluttet og vannet begynner heldigvis å forsvinne. Neste mål er å kutte ut så mye salt som mulig. Om ikke du har problemer med det nå, kan det være du får det, og det er ikke gøy....
Bare ikke bli avhengig før det skjer, ha det heller som helgekos så har du noe å glede deg til når helga kommer :klem:
(men det er jo selvfølgelig dine valg)
Det er veldig lurt. Men du må også finne ut av hva som funker for deg. Det som funker for andre, det er ikke sikkert det funker for deg. Det tok meg nesten 5 måneder å finne ut :p
Det er så mye å velge mellom så det er vanskelig å finne det ut synes nå jeg.
Det er ikke gøy i det hele tatt. Jeg tror en stor del av årsaken til min manglende vektnedgang (i forhold til innsats og tidsperspektiv) er at jeg ikke klarte å drikke nok vann. Nå har jeg begynt å øke, og ENDELIG (i dag) ser jeg fremgang. Liiiten fremgang, men dog.
Beklager at varedeklarasjonen ikke er utfyllende nok på posen, vi holder på å utarbeide bedre varedeklarasjon på all emballasje. Til informasjon så inneholder Fillers bacon crisp 63 g protein, 1 gr karbohydrat og 32 gr fett pr 100 gr.
Hei
Det er nevnt før, så lenge det er mindre enn 1 gram KH kan man deklarere det som 0 gram. Så regn med 1 gram pr 100 gram. Uansett.
Vennlig Hilsen
Torkil :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.