lille_flode sa for siden:
Og sjekka ut hva av Ketolyseprodukter de har der? Jeg skal dit i slutten av uka eller starten av neste uke tenkte jeg, men er litt nysgjerrig...
Og sjekka ut hva av Ketolyseprodukter de har der? Jeg skal dit i slutten av uka eller starten av neste uke tenkte jeg, men er litt nysgjerrig...
Eva sa for siden:
Ja, der var jeg for ca en time siden. De har alle produktene unntatt ketolysepølsene. Snakket med slakteravd. som sa at pga transporttid, var det kun Sørlandet som hadde pølsene. De har vist ikke lov å impotere de fordi det er ferskvarer...
De andre produktene står oppe ved kassene til høyre.
Så også de hadde Redlightøl. 29,90 kr pr stk/halvliter. Hmmm, jeg skal være meeeget øltørst før jeg kjøper disse.:D
Torkil sa for siden:
Hei
Tull. Pølsene skal ikke Importeres. De kommer ikke fra utlandet, men fra Meny på Stoa i Arendal. Så vidt jeg vet har de ordnet en distributør som kan ha dem med på sin kjølebil , jo de må selvfølgelig transporteres i kjølebil.
Vennlig Hilsen
Torkil :)
Hehe.. jeg var der 1.5 timer før deg i dag!
Eva sa for siden:
Synd vi ikke visste det, så kunne vi ha tatt en kopp kaf..., ehh et glass vann sammen.:Dlille_flode sa for siden:
Tihi, det hadde vært hyggelig! Vi kan jo ta det en annen gang, vi bor tydeligvis ikke så altforlangt fra hverandre.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.