< Tilbake til oversikten

Jeg har driti meg skikkelig ut ...

lille_flode sa for siden:

Eller altså.. helt sprekk er det ikke, men jeg måtte dra til min dødssyke mormor i hui og hast i går morges, hun bor over 20 mil herfra og jeg hadde ikke tid til å tenke på noen ting, måtte bare hoppe i bilen og dra.
Så jeg har spist brød, tortillachips, vaffel, bolle, sjokolade, og en og en halv wienerpølse i lompe. Det var fordi det var det eneste å spise i hus der rett og slett.
Jeg kom hjem i stad, og regnet selvsagt med at stixen ikke gav utslag, det gjorde dne heller ikke.
Det er ikke værre enn å bare hive meg på runden på nytt i morgen igjen da? Er det noe jeg kan gjøre for å komme fortere i ketose igjen? Jeg hadde jo begynnt å gå ned og all ting. Men egentlig er jeg ganske fornøyd for alt har gått på skinner hittil, og det har det aldri gjort i noen som helst kur eller opplegg for meg før. Vekta tør jeg ikke se på en gang.

Bulldog sa for siden:

Slapp helt av, og spis bra i morgen igjen. Ingen større skade skjedd :)

Nille sa for siden:

Trist med moren din :klem:
Ikke la en dårlig dag med kostholdet gjøre ting vanskeligere for deg i denne allerede vanskelig tiden. Jeg har vært akkurat der du er nå og forstår godt at det ikke er praktisk mulig å planlegge eller regne med å spise korrekt etter boka i slike situasjoner !

Spis riktig nr du orker og kan. Ikke stress med det ! En dag fra eller til spiller ingen rolle !

Føler med deg
:klem:

Bulldog sa for siden:

Det var det jeg hadde tenkt til å skrive, men sosial uintelligens kom i veien...

Takk for det :klemmer: kreft er no skikkelig herk!
Da skal jeg gå på`an igjen med godt mot :) Har kjøpt en pose baconsvor og holder på å lage nøtte/ostmuffins og er klar for litt fett igjen :) Lurer på om det kanksje var litt greit også, for jeg gikk å var så kvalm hele tiden, har fått det på avstand og gleder meg til å spise igjen !

Nille sa for siden:

Ja - jeg vet....

:klemmer:

megselv sa for siden:

:klem: Bare jeg

MorStine sa for siden:

Kreft er noe skikkelig faenskap, og noe jeg virkelig går og frykter... Hadde jeg kunnet betalt en stor sum penger for å vaksinere meg mot den helvetes sykdommen hadde jeg gjort det med glede.

Føler med deg, har mistet så altfor mange av kreft:( Bestefaren min har hudkreft og har hatt det i 8 år nå, heldigvis uten spredning...

Du får brette opp armene og gå på igjen når du har krefter til det!

Trine20 sa for siden:

dette går helt fint, bare begynn igjen på godt mot.. syns ikke du skal tenke så mye på dette når du allerede har det vanskeli... :)

Alle snakker så mye om nøtte/ostmuffins, er dette uten karber?? kan eg få oppskriften? :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.