anneca sa for siden:
Nå har jeg ikke offisielt startet på kuren enda, venter på pakken jeg har bestilt.
Men jeg regner med at jeg er godt i gang når jeg skal til syden i jula. Hva gjør jeg da?
anneca sa for siden:
Nå har jeg ikke offisielt startet på kuren enda, venter på pakken jeg har bestilt.
Men jeg regner med at jeg er godt i gang når jeg skal til syden i jula. Hva gjør jeg da?
nalana sa for siden:
Ketolyse er lett å få til i syden, så du behøver ikke gjøre noe spesielt.:)
Ludviginne sa for siden:
Men å spise ute hver gang... Går det da mest i kjøtt/fisk og grønnsaker?? Ikke noe kald øl på stranda?
Torkil sa for siden:
Hei
Du får velge. Det er mulig å gjennomføre kuren på en sydentur, personlig ville jeg ikke ha gjort det fordi det å smake på ny og spennende mat for meg er en viktig del av turen.
Velger du å kutte ut en uke vil du kanskje gå opp 2 kilo som fort går av når du kommer hjem og fortsetter med ketolysekuren. Det forutsetter dog at du er moderat i utskeielsene, altså at du spiser generell lavkarbo og holder deg unna nudler,pasta ris potet loff, iskrem, kaker søtsaker etc. I stedet for øl kan du drikke vann :p eller tørr vin med vann eller lys øl da hvis du absolutt må. Sørg for å få en daglig mosjonsøkt.
God juletur
Torkil :)
Smula sa for siden:
Det er flere av oss som har vært sydover den siste tiden og klart oss bra.
Øl bør du stå over ja, men som regel er det så mye godt i kjøtt, grønnsaker og frukt og få tak i at dersom du styrer unna de åpenbare fellene, slik som brød, pasta, poteter osv. går det helt fint an å ta en sydentur uten den helt store sprekken.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.