at alle går så mye ned første uken? Stemmer det? Jeg gikk ned 1,8 kg på den første uka. Jeg var egentlig knallfornøyd med det, men så ser jeg at "de fleste" går ned mye mer.
Jeg har mye ekstra så jeg skal jo ned mange kilo også.
Nei, de fleste går ikke ned så mye første uka. MEN det er de som går ned mer du hører om. De andre, - altså snittet på 1.5 kg - de sier ikkeno fordi de tror alle andre går ned mye mer.....:p Siden går de fleste ned mellom 0.5 - 1 kg pr uke, og det er den takten kroppen trives best med. De som går ned mye mer viser seg å opplever flere og lengre platåer enn de som går ned saktere. Så alt i alt jevner det seg ut på slutten. Dessverre er de de som går ned under 0,5 i uka - og i den andre enden de som går det 2 kg + i uka hele tia. Begge deler gir et skjevt bilde.
Du bør absolutt være knallfornøyd med 1,8 første uka - det er kroppen din fornøyd med også ! (Ikke mint huden din, som får tid til å følge med !)
Stå på videre og ikke bry deg om hva andre går ned. Så lenge du går ned er alt bra !:)
Hei
Ikke tenk på andres resultater, du har kanskje ikke mistet så mye væske på grunn av små glykogenlagre og derfor ikke mistet så mye vann, så kanskje har du mistet mer fett en den som har gått ned 3 kilo.
??????
Ikke bruk energi på :)dette, gled deg over en fin start.
Lykke til videre.
Torkil
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.