Aquarius sa for siden:
Lurer på hvor viktig det er å ta ketolysetablettene til riktige måltider. Jeg tar den til frokost og lunsj om morgenen og den til middag og kvelds om kvelden.. Vil dette gjøre noe forskjell fra eller til???
Aquarius sa for siden:
Lurer på hvor viktig det er å ta ketolysetablettene til riktige måltider. Jeg tar den til frokost og lunsj om morgenen og den til middag og kvelds om kvelden.. Vil dette gjøre noe forskjell fra eller til???
MorStine sa for siden:
Altså, man kan bytte om og ta magnesium til slutt fordi noen opplever å bli trøtt av det.
men du skal ikke ta dem sammen slik du gjør, fordi de hemmer opptaket av hverandre om du tar de sammen, de skal taes 4 ganger for dagen...
Sweetflower sa for siden:
Hm... tror du at Multivitaminer, som jo har alt mulig stappet i én kapsel, dermed kanskje ikke er det optimale for ketolysekuren? Jeg bruker (en rådyr!!) multivitamin fra Spekter som inneholder altmulig.. Og jeg går faktisk ikke nevneverdig ned i vekt, enda jeg er ganske sikker på at jeg spiser riktig.
MorStine sa for siden:
Uten at jeg har noe som helst bakgrunn for å synse noe som helst, så tror jeg jeg ville byttet til Ketolysetablettene, fordi de er skreddersydd til denne kuren og den dekker de manglene vi får gjennom kuren.Torkil kan kanskje komme med en mer konkret forklaring og deklarering av innhold ol...:D
Aquarius sa for siden:
Takker og bukker:D
Da får jeg ha de i veska!! Rett skal jo være rett.. har ikke blitt spesielt trøtt av magnesiumen nei.. men sover jo bedre enn noen gang.. men det tror jeg er kostholdet generelt..
Og PLUTSELIG hadde jeg sporet over på noe heeeelt annet:o
Sweetflower sa for siden:
Det hadde jo vært supert ;) Jeg får kanskje vurdere å bytte til tablettene. Får gi det en sjanse ut denne uka i alle fall :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.