Jeg skal reise til Budapest til helgen, har gått på ketolysekur i en uke og er godt igang synes jeg. Spørsmålet er bare om jeg kan ta noen dager med utskeielser for å gå i ketose igjen til neste uke?
Hvordan vil magen og vekten reagere?
Jeg er sikker på at det ikke vil være noe stort problem og unngå karber på turen heller, men jeg ønsker ikke telle karber denne helgen.
Ett spørsmål til.
Jeg er også røyker, og har lyst til å kutte ut dette samtidig som jeg går på ketolyse, er det noen som har erfaring med det:confused:?
Tenker da på de ekstra abstinensene som dette vil gi, og at det igjen kan gå ut over motivasjonen til ketolysekuren.
Vil også berømme dette foraet for god oppbakking av medlemmene:)!!!
Om røykingen kan jeg ikke uttale meg, for jeg har aldri selv røyket...
Men når det gjelder spørsmålet om utskeielser, så er svaret egentlig nei. Dette er en kur der det ikke er rom for utskeielser... Men man gjør jo selvgølgelig det valget selv. Dersom man skal ha full uttelling av kuren er det best å holde seg uten slike utskeielser. Det er ikke bra for kroppen og fly ut og inn av ketose.
Jeg hadde ett opphold på to uker i sommer og gikk opp 5 kilo på de ukene, og det var de karbohydratene absolutt ikke verdt;)
Jeg har lest endel av dine innlegg tidligere og velger derfor å følge dine råd.
Gratulerer med en fantastisk figur forresten.
Har som sagt holdt på en uke med kur og ser faktisk resultater allerede, merker det på beltet faktisk, så det blir ketolyse i Budapest også.
en annen ting er at jeg føler meg ganske alene som mann her inne:)
Oppfordre mannlige lesere til og bli mer aktive i forumet.
Ja, dere er nok i mindretall og ikke like skravlesjuke. Og det er jo ikke alltid like lett å vite om det er han eller hun som skjuler seg bak ett nick da. Jeg tok det for gitt at jeg svarte en dame i morges;):o
Laget en tråd for å sjekke hvem som var hva en gang, se her...
Ser du alt har valøgt å lytte til henne, smart :ja: Mor Stine har helt rett :)
LYKKE TIL!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.