Okei, her har dere meg i alle positurer og vinkler, om det er noen forkjell siden sist jeg la ut bilder er jeg neimen ikke sikker på. Mulig jeg vil ta av ett par kilo til, men om det ikke skjer innen november er over, så er jeg superfornøyd med det resultatet jeg har oppnådd!
Hei, gratulere så mye med nådd mål! Du ser jo bare helt fenomenal ut, fantastisk flott. Tusen takk for at du deler disse bildene, det er til stor motivasjon for meg og sikker mange andre.:)
Tusen hjertelig alle sammen! Det varmer med alle de gode ordene!
Er du steike gal, jeg har jo fire unger;) Og det var jo en av grunnene til at jeg ville jobbe for å gå ned, nettopp fordi jeg vet jeg er helt ferdig med babylaging... Nei, heretter driver vi bare med øving;)
Hehe, ja mente jo jeg så det et sted, men det ser jammen ikke ut som om du noensinde har vært gravid!:eek:.
Leste også at du ikke har trent i det hele tatt. Har du ikke gått tur daglig heller?:rolleyes:
Du ser ut som en million dollar! Skjønner ikke at du trenger å ta av mer enn du har gjort!? Du er jo kjempeflott!! Gratulerer med godt gjennomført arbeid!!!
Kjempeflott figur. :)
Og veldig sporty av deg å legge ut så mange bilder, de skal ha skryt de som er såpass modige.
Er altfor reservert til sånt, så det kommer aldri til å skje.
:)Hei
Gratulerer med din nye kropp og et nytt og lettere liv. Din plan for vektstabilisering høres meget fornuftig ut.
En liten advarsel. Du vil oppdage at det er forbausende lett å holde vekten. Salat til lunsj har for lenge siden erstattet brød-lunsjen, og grønnsaker potetene til middag. Etter 3-4 måneder med stabil vekt kan du derfor bli vågal å slippe til litt mer stivelse , en baguette her og et kakestykke der. Da kan du trigge sukkerhunger og plutselig har du lagt på deg mange kilo. :( Se opp for dette så går det fint.
Gratulere nok en gang. Du ser jo helt fantastisk ut.
Lurer på, hvordan har du merket vektnedgangen i størrelse på f.eks. klær?
Hva brukte du før og hva bruker du nå?
Gikk turer omtrent hver dag frem til august. Da trakk turvenninna mi seg og 3 åringen begynte vognnekt, så etter det har det blitt minimalt med turgåing på meg... I går tok jeg min første situps siden påske. Var både godt og vondt. Men det var jo så mye lettere når man har 24 kg mindre å jobbe med... hehe... Skal prøve å få strammet opp magen litt nå... Kjøpte meg verdens lekreste kjole på mandag, hadde ALDRI trodd jeg skulle kunne gå i en så tettsittende kjole igjen. men den er lekker på. Kanskje jeg legger ut skrytebilder en dag;)
Så flott du har blitt! Har ikke sett før-bildene tror jeg, men 24 kilo er mye! Håper jeg engang får tilbake midjen min jeg, det gleder jeg meg mest til!
Iiiiik... Visste jeg hadde blitt frarådet kake her ett eller annet sted. Har SÅ svart samvittighet, ble "tante" på torsdag og på barselbesøk i dag spiste jeg to kakestykker, helt kotrollert, men samvittigheten tar meg hver gang... Er SÅ redd for å gjøre det Torkil skriver over her, men samtidig tror jeg at jeg har større sjans for å falle i fella dersom jeg ALDRI unner meg å ta NOE i spesielle annledninger...
Jeg skjønner det med å være redd for å falle i fellen om du aldri unner deg noe i spesielle anledninger, og samtidig, så er det fare for å bli for vågal og til slutt spise for mye og for ofte også når man først våger ... Jeg tenker at det kan være lurt å inngå en avtale med seg selv. Feks. Max 2 ganger i måneden om det er noe spesielt som skjer, og kun et tynt kakestykke (som en spiser små biter av langsomt). Da vet du med deg selv at dette kan du gjøre, for det er lov og slipper den dårlige samvittigheten, samt at du kan slappe av, for du vet du gjør det riktig.
Det er helt utrolig hva du har oppnådd med rett kost! :heia:
Okei, dette høres ut som en lur plan, føler at jeg ikke hadde 100% kontroll på det med kake i går altså, sikkert derfor jeg ble litt "redd", var sulten (vet det er DUMT) da vi ankom, så jeg kastet i meg kake. Tror nok det er lett å bli for vågal, men slik jeg ser det nå tror jeg ikke jeg er i noen faresone for det, ikke nå i allefall. Men skjønner at det sikkert er fort gjort...
Hehe... Kan bare slutte meg til det de andre skriver... Du ser helt utrolig flott ut, Mor Stine!! Veldig bra motivasjon å se disse bildene! Du var den første som svarte meg på mitt første innlegg her inne, så jeg har liksom ett ekstra øye til deg og hva du skriver.. Hihi. En klem til deg fra meg :)
Det er bare et helt fantatisk resultat du har å vise til. Det er vanskelig å tro at du har gått gravid 4 ganger liksom:eek:, du er jo bare superflott. Det må være deilig å ha en sånn figur og vite at den kan du ha for resten av livet:)
Hei Torkil.
Nå har jeg gått ned 25 kg. Hadde 24 som mål, men så endret jeg til 27, men jeg vet ikke om kroppen er enig. Nå har jeg stått bom stille i maaaange uker, så den kommende uken og neste skal jeg kutte ut kjente partystoppere som fløte, søtningstoffer, majones, bacon/bacongull og issalat byttes med hjertesalat. Så får vi se på fredag om det har skjedd noen forandring. Hjelper ikke dette i løpet av denne uken kuttes kaffe ut i tillegg. Er det ingen endring når februar er omme, ja, så har jeg gått ned 25 kg, målet var 24, så da BØR jeg være fornøyd?!;)
Tusen takk!:klem:
De 2-3 kg jeg vil ha av er nok egentlig ikke synlige, men det er bare at jeg så gjerne skulle klart å veie 70 kg, det har jeg ikke veid på votter og vinter, tror ikke jeg har veid det ( i frisk tilstand, hatt anorexia, da veide jeg jo mindre) siden jeg var 16 eller noe...
Uffda, ikke glemme å spise mat da, selv om du ble stinn;) Haha, utolig god humor nå føler jeg...
Men tusen takk for utrolig koselig kommentar, det varmer med komplimenter...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.