For det første nådde jeg et nytt tall på vekta i dag, et tall jeg ikke har sett siden jeg gikk på GR i januar 2005! Jeg veier faktisk over 7 kg mindre enn jeg gjorde da jeg ble gravid med størstemann!
Og det første svigermor sa da hun så meg i dag var "Du må da ha gått sammen??" Jeg har gått på ketolyse i 10 dager nå, og nærmer meg 4 kg ned. Jeg trodde ikke det vistes noe særlig, selv om jeg kjenner at buksene har blitt litt løsere, og det kan jo hende svigermor overdrev litt, men læll! :D
Og så, noe jeg er minst like glad for!! Jeg lagde de lappene til Bee, og de var helt fantastiske!! Mulig de redder hele ketolysekuren for meg (jeg klarer ikke frøbrød og veldig eggete ting mer!), for de smakte IKKE egg, var IKKE klissete, og hadde brødkonsistens!! De smakte brød, bare bedre!! Det var som å komme til himmelen, nå skal jeg straks lage meg en lapp til kvelds, og jeg har gledet meg i timesvis!! De er på 1,7 karb pr stk regnet jeg ut, men heller en sånn med masse godt pålegg enn noe annet jeg synes er ekkelt! ;)
Nå som jeg har funnet noe som fungerer til morgen, lunsj og kvelds, så er jo dette supert, for middagene er det jo ikke noe å si på! Jeg har prøvd så mange nye oppskrifter disse siste 10 dagene, og så mye GODT!!
Åh så glad av å lese dette jeg blir :heia:
Kult at svigermor så det :D Og gratulerer med tallet på vekta, det må være utrolig motiverende å se slike tall.
Og de lappene holder jeg på å lage nå :D
Hei
Så flott. Ta vare på de positive kommentarer de kommer gådt med hvis det stopper opp senere i slankingen. Lag et motivasjonshefte med billeder, kommentarer, datoer for når du nådde delmål (kom i buksa som du kjøpte for 2 år siden) etc.
Lykke til videre.
Vennlig Hilsen
Torkil :)
Hei, og gratulerer!! Artig at det går så bra for deg! Men hvor er oppskriften på disse lappene? Har søkt og søkt og forsøkt og finne dem i snart en time...:confused: Skulle likt og prøvd og laget disse, for jeg trenger litt nytt og spise. Forandring fryder:)
Pliiiiiiiiiiiiiiiiis, noen???( Evt Bee... vil ikke mase men...:o) Noen som kan gi meg et tips om hvor den oppskriften befinner seg? Har lett og lett og lett og... Har så lyst til og prøve akkurat DEN oppskriften. På forhånd takk:)
Stå på, du har vært kjempeflink!:)
Det er mere enn jeg kan si om meg selv....., har spist at jeg ikke skal i noen dager nå:mad: Men jeg jobber med saken.
Abbonerer på denne for de lappene må prøves :)
Kjempeflink er du Cilo :klem:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.