< Tilbake til oversikten

Farge på stix ...

Safir sa for siden:

I begynnelsen av kuren hadde jeg mørkerosa farge på stixen for det meste. Jeg har aldri hatt lilla.

I det siste er det kun lyyysst utsalg, og jeg drikker ikke noe mer/mindre nå, og spiser vel stort sett det samme.

Jeg lurer på hva dette kan komme av, og bør jeg gjøre noe anderledes enn jeg gjør nå?

lille_flode sa for siden:

Egentlig så kan jeg heller lite om dette foreløpig.. men kan det være at du drikker mindre? Slik at utslaget blir mer konsentrert? Bare en tanke.

Safir sa for siden:

Og da testet jeg i dag, og stixen var rosa :flau:!

Svarer meg selv, og sier at dette ikke er noe jeg skal bekymre meg for :D!

splittet personlighet

hehe...

mofe sa for siden:

Går du noe mere eller mindre ned i vekt da?

Safir sa for siden:

Jeg gikk veldig mye og fort ned de to første ukene. Den siste uken har det ikke gått like fort, men det ville jo egentlig vært rart om det fortsatte så raskt. I tillegg har jeg hatt mensen denne uken.

lille_flode sa for siden:

Mange går opp under mensen og eggløsning, eventuellt står på samme stedet.

Eva sa for siden:

Den første uken på ketolysekuren var jeg usikker og famlende. Gjorde mange feil og spiste helt sikkert for mange karber. Stixen var såvidt med utslag, lysrosa, men jeg gikk nå ned 3 kg den første uken. Andre uken har stixen hver dag vært mørkrosa, nesten lilla, men "kun" vektap på 1,1 kg. De to ting henger åpenbart ikke helt sammen...:confused:

MorStine sa for siden:

Ikke heng deg opp i disse stixene. Da blir du smårar... Det er så mye som spiller inn. Men ett utslag er ett utslag, uavhengig av lys eller mørk. Men får du den helt mørkeste lilla kan det tyde på for LITE væske, så at du har lyserosa utslag er jo bare bra, da er du i ketose og får i deg nok væske. Jeg hadde mørk og middels mørk første uka, etter det hadde jeg den lyseste og nest lyse hver kveld, og du vet jo hvordan det har gått med meg;) Så ikke stress, du får utslag, vær glad for det du!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.