< Tilbake til oversikten

Hva drikker dere på Ketolyse? (Jeg har så lyst på juice ...)

Kriz sa for siden:

har så forferdelig lyst på et iskaldt glass med juice...!!!
stod og kikka på innholdet og de som var her innholder 11 g karb pr dl! og et normalt kjøkkenglass rommer ca 2 dl.. så det ble jo helt uaktuelt... så da blir det vann og kaffe i dag også..hva drikker dere?

Georgine sa for siden:

Vann og soyamelk :)

Tusta85 sa for siden:

Vann, kaffe og en kopp te til kvelden.

Torkil sa for siden:

Hei
Isvann, kaffe, lightbrus, vann med et par skiver sitron,te, og en gang i blandt når det passer for lejligheten: redlight øl, tørr vin.
Vennlig Hilsen
Torkil :)

bean sa for siden:

Jeg drikker masse vann og endel cola zero:)

LilleRosin sa for siden:

Her går det i vann, og litt TabXtra. Av og til FunLight saft hjemme.

JenJen sa for siden:

Masse vann med sitron i, og Fanta free med eple og pære når jeg har fryktelig lyst på frukt :) Cola light innimellom.

Tittentei sa for siden:

Jeg drikker bare vann, men det har jeg alltid gjort så for meg går det helt fint:)

Toyo sa for siden:

Vann, vann og atter vann!
Men, gikk mye Pepsi Max før jeg sluttet med det!

Ja, er enig i at juice er kjempe godt! Men, for et karboinnhold!:eek:

MorStine sa for siden:

Vann, vann, vann, Farris m eple, Cola Zero (til taco el annen kosemat), te, kaffe, fun light til middag.

MissPhun sa for siden:

Vann med sitronbiter i og pepsi max..

Hva slags øl er redlight øl?

Kriz sa for siden:

her var det mange bra svar! Takk! Drakk ikke så mye brus før, var bare i helgene. men jeg kan jo drikke litt fun light til middagen og sånn :)

Lindabtn sa for siden:

Lavkarbo øl....
Men jeg er ikke helt sikker på hvordan den ser ut

Kvark sa for siden:

Røde bokser med lavkarboøl, inneholder 2,5 gram pr halvliter.
koster nesten 30 kr boksen, så det er dyrt å bli full på:D

lokkebiff sa for siden:

Å neida!! ;)
En blir jo så fort beruset når en er i ketose, så 60 kr for en "full opplevelse" er ikke mye!! :lol:

Kvark sa for siden:

hehe:D jeg har ikke drukket mer enn 1 boks ennå, har vært på ketylyse bare i 1, 5 uke.
skal snart teste, har forstått at man må ta det pent. skal på ferie. blir nok vin jeg tester da.

Lindabtn sa for siden:

hehe, da slipper du billig unna :D
Men har merket at jeg kan ha en spritflaske stående lenge. Før var det jo som regel en helflaske ¨det gikk i :p

lokkebiff sa for siden:

Dersom jeg lever generelt lavkarbo, og er flink å spise fett og variert før jeg skal drikke, går det utrolig bra, og jeg kan drikke gjennom hele kvelden og være i finfin form!

Men jeg testet ut når jeg var i ketose, og hadde spist minimalt med KH:
Etter 2 bokser var jeg heeeelt svingstang...

BiB sa for siden:

Så lenge jeg vil ned i vekt drikker jeg vann, farris, koffeinfir kaffe og grønn te. Når jeg orker er en pause og e rtilfreds med stillstand drikker jeg cola light eller Fun Light blanda med blå Farris (ubegensende muligheter til "brus" med ulik smak).

Selma sa for siden:

Det var usedvanlig lurt:D Det tror jeg jammen ta jeg også skal prøve. Forsvinnet nemmelig en stooor del pepsi max i det store sluket, så det kan jo være greit å forsøke noe annet:D

BiB sa for siden:

Jepp, det har hjulpet meg mang en gang over en kneik, utrolig lite som skal til(men prisen for min del er høy, da står vekta).

Kos deg!

Selma sa for siden:

Passe alle Fun Light-saftene å blande i farris? Hvilken synes du er best? Hopper gjerne på det første og beste rådet:D

BiB sa for siden:

Jeg liker den med grapefrukstsmak best, bringebær er også veldig godt :ja: Vil tro tropisk variant smaker godt for de som like søt smak best.

Sweetflower sa for siden:

Aha.. er det Redlight øl som er dette lavkarbo-ølet?! :stuart:

Tusta85 sa for siden:

Men vil ikke fun-light også stanse vekten? :gruble: aldri prøvd, men det var jo en genial ide BiB!

BiB sa for siden:

:ja: det er derfor jeg bare drikker det når jeg er sterk nok til å klare en pause i nedgangen!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.