har så forferdelig lyst på et iskaldt glass med juice...!!!
stod og kikka på innholdet og de som var her innholder 11 g karb pr dl! og et normalt kjøkkenglass rommer ca 2 dl.. så det ble jo helt uaktuelt... så da blir det vann og kaffe i dag også..hva drikker dere?
Hei
Isvann, kaffe, lightbrus, vann med et par skiver sitron,te, og en gang i blandt når det passer for lejligheten: redlight øl, tørr vin.
Vennlig Hilsen
Torkil :)
hehe:D jeg har ikke drukket mer enn 1 boks ennå, har vært på ketylyse bare i 1, 5 uke.
skal snart teste, har forstått at man må ta det pent. skal på ferie. blir nok vin jeg tester da.
Dersom jeg lever generelt lavkarbo, og er flink å spise fett og variert før jeg skal drikke, går det utrolig bra, og jeg kan drikke gjennom hele kvelden og være i finfin form!
Men jeg testet ut når jeg var i ketose, og hadde spist minimalt med KH:
Etter 2 bokser var jeg heeeelt svingstang...
Så lenge jeg vil ned i vekt drikker jeg vann, farris, koffeinfir kaffe og grønn te. Når jeg orker er en pause og e rtilfreds med stillstand drikker jeg cola light eller Fun Light blanda med blå Farris (ubegensende muligheter til "brus" med ulik smak).
Det var usedvanlig lurt:D Det tror jeg jammen ta jeg også skal prøve. Forsvinnet nemmelig en stooor del pepsi max i det store sluket, så det kan jo være greit å forsøke noe annet:D
:ja: det er derfor jeg bare drikker det når jeg er sterk nok til å klare en pause i nedgangen!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.