< Tilbake til oversikten

Lavkarbo-tortillas

Cider sa for siden:

Hei!

Lurer litt på hvilke butikker som selger lavkarbo tortillas og hvilket merke det er?

Hyper sa for siden:

jeg kjøper som regel mama lupes tortillalefser fra Dialife...

Bugs sa for siden:

Du kan også kjøpe de hos [Reklame]

Nepmulk sa for siden:

Jeg venter på pakke fra mindresukker.com - noen sier de er gode - andre pyton :-)
Har erfart at smaken er som baken innpå her...delt s

Bugs sa for siden:

:).... jeg kjenner ihverfall ikke noe forskjell på dem. Enten det er lavkarbo tortillas, eller de jeg spiste tidligere som var vanlige tortillas før jeg gikk over til lavkarbo kosthold:)

Santa Sofia sa for siden:

Jeg fikk min første forsyning av tortillas fra mindresukker i dag og syntes det smakte helt greit. De var litt "fullkornaktige" i smaken, men for en som ikke har spist tortillas siden januar var det helt topp! :)

quebec sa for siden:

kan jo lage de sjøl???

Bugs sa for siden:

Ville bare fortelle gjengen som elsker lavkarbotortillas.
At det er tilbud på dem hos [Reklame]
De koster bare 40 svenske kroner nå, før prisen var 53 svenske kroner...
he...he... så blir det enda billigere nå en regner om til norske kroner igjen....
tror jeg må handle meg noen.

Oban sa for siden:

Hvordan er det med holdbarhet på Mama Lupas tortillas? Er det noen som vet hvor lenge de kan ligge i åpnet og uåpnet pakke? Greit å vite før man bestiller.

Enid sa for siden:

Jeg vet ikke holdbarheten, men jeg pleier å fryse mine (matpapir el bakepapir mellom), og da holder de seg en evighet. Jeg hadde mine i 8 mnd, like gode :)

Veggpryd sa for siden:

De lavkarbo-tortillaene har jeg lagt på meg av! :mad:

Det man får opplyst på nettet stemmer ikke alltid helt overens med virkeligheten. Når jeg ser på innholdsfortegnelsen på Mama Lupes, er hovedingrediensene: Vann, hvetemel, hvetegluten, maisstivelse, soyamel osv. Merk: soyamel blir lest opp til slutt. (står på pakken).

Hvordan de klarer å få et lavkarbo-produkt fra de råvarene er for meg helt uforståelig.

beths sa for siden:

Dropp tortillaen sier jeg :rolleyes: Prøvde "taco" med store og mindre store salatblader som jeg pakka kjøttdeig og alt inn i og det var kjempegodt! Nesten bedre faktisk. Blir til og med litt sprøtt. Brukte isbergsalat. knask knask :)

Veggpryd sa for siden:

Det gjør jeg nå. :lol: Taco blir servert uten wrapping, men med god salat, rømme og ost. Like godt - kanskje enda bedre.

quebec sa for siden:

åh, nå fikk jeg lyst på tacos :)

Evelyn sa for siden:

Tusen Takk,Terry.
Har berget mange ganger pga at du kommer med nettsteder hvor jeg kan finne godsaker.Er ikke så flink til å finne slike saker på nett æ sjø..

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.