< Tilbake til oversikten

Finnes det noe snop man kan spise på ketolyse?

lokkebiff sa for siden:

Jeg vil ikke gi deg noen tips, annet enn at du bør holde deg unna slike erstatninger i begynnelsen av kuren! :snill:

safran sa for siden:

Helsekosten har Cavalier sjokolade, apoteket selger visst også noen drops man kan spise. Store Ifa går an, og så er det masse her: [url]www.dialife.dk[/url]

safran sa for siden:

Ja, lokkebiff har egentlig rett. Men om man MÅ, så er det bedre å vite hva man eventuelt kan bruke.

lille_flode sa for siden:

Kan man velge og vrake fra dialife, eller er det bare visse typer en kan spise?

Ok, takk for det :) Så den cavalier sjokoladen er også fyfy i starten?

safran sa for siden:

Jeg tror alt er oppgitt med karbeinnhold, så det er lett å finne ut.

lokkebiff sa for siden:

I starten bør du holde deg unna slikt ja.
Det kan trigge søthungeren din, hindre vektnedgang, samt gi deg voldsomme magesmerter.

Prøv heller å få bukt med søt/sjokoladehungeren en gang for alle. Spis noe fett og drikk mye vann dersom du kjenner deg fysen. Så kan du heller kose deg med en og annen bit (f.eks) cavalier etter at du har fått kontrollen!

Du klarer det!! ;)

Gerd sa for siden:

Til en sjokoholiker fra en annen:

Prøv alt du kan å bit tenna sammen og unngå alt som har med søtt å gjøre... Det lønner seg. :ja: Men det er hardt, og det sliter på. Det kan jeg skrive under på. Men for hver dag du klarer å holde deg unna, jo større blir stoltheten.
Jeg spiste ost når mine "raptuser" kom. Så det gikk med den del ost i starten ja...
Nå klarer jeg å ta en sjokoladebit (70-86%) nyter den, og er ferdig med det... Spiser ikke hele plata lenger :D

Å, tusen takk folkens. Dere er så oppmuntrende og motiverende! Hver gang jeg er innom her en tur kjenner jeg at dette klarer jeg, dette trives jeg med :)

safran sa for siden:

Ja, dette klarer du! :)

MorStine sa for siden:

Dette klarer du:D. Jeg turte rett og slett ikke å smake på noe søtt før jeg hadde holdt på i over 3 mnd... Redd for at det skulle ødelegge alt. Spiste baconsvor noen lørdager, men aldri søtt. Nå gjør jeg som Gerd, koser meg med to ruter mørk sjokolade, og legger vekk resten (hvis ikke mannen får kick og eter resten da;) )...

Kokkosbolla sa for siden:

Hva med den atkins sjokoladen da? Er den ok å ta en bit av om suget blir for stort?

Aquarius sa for siden:

Innom å signerer på MAGESMERTER!!!:eek:

Smula sa for siden:

Støtter selvsagt innleggene over her som sier at du bør prøve å motstå søtsuget så langt du kan, men vil også gjøre oppmerksom på at veldig mange ikke tåler maltitol, som er det søtstoffet Cavalier-sjokoladene er søtet med. De er gode på smak, de sjokoladene, men det er en stor sjanse for at du blir veldig dårlig av dem. Så prøv deg veeeeeeldig forsiktig fram.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.