anjus sa for siden:
Er det HELT utelukket eller? Jeg er igrunn ikke noe brødmenneske, men noen ganger vil jeg gjerne ha det. Finnes det et alternativ?
anjus sa for siden:
Er det HELT utelukket eller? Jeg er igrunn ikke noe brødmenneske, men noen ganger vil jeg gjerne ha det. Finnes det et alternativ?
Gerd sa for siden:
Kjøpebrød er utelukka ja. Men det går an bake lavkarbobrød selv. Ligger flere oppskifter på oppskriftforumet, under bakst. :)
Millsi sa for siden:
Ja. Det er fler oppskrifter på brød her. Søk på lollypopbrødet ;)
anjus sa for siden:
Takk! :D
megselv sa for siden:
Ellers er ziggylapper greit å ha som forkost, lunsj og kvelds :D
jeg ble lei etter noen dager, men da spiste jeg det ofte. Nå etter å ha spist brød ett par dager vil jeg gjerne ha ziggylapper igjen.
Lilly sa for siden:
Eller nøttemuffins Anjus. :nam:
Lindabtn sa for siden:
Utarbeidet lollypop brødet og fikk et suuupert godt brød. Har prøvd mange av brødtypene som er her inne og jeg har ikke likt noen av dem. Her om dagen spiste jeg 8 brødskiver :rodme: og det sier litt om hvor likt det er vanlig brød, for jeg er virkelig kresen.
Kan i vert fall fortelle deg så har du muligheten:
hvis du går ut i fra lollypop oppskriften tok jeg 200 gr sesamfrø, 100 gr linfrø i stede + litt solsikkefrø. ca 2 dl soyaprotein + litt vann i tillegg. En stor ts med bakepulver. Da ble brødet høyt og fint.
La bakepapir i bunnen og smørte sidene med smør og strødde sesamfrø på slik at det festet seg på siden av brødet under steking. Strødde også litt¨på toppen. Er veldig glad i frø skjønner du :p
Lykke til :klem:
(ps!! Du burde bake det om du savner et ordentlig brød som ikke er søtt og smaker kakebunn, som de andre med masse nøtter i)
MorStine sa for siden:
Jeg har vel prøvd 4-5 av lavkarbobrødene man finner oppskrift på her inne, ikke likt noen av de spesielt godt, de har vokst i munnen og ikke gitt mersmak eller lyst til å bake igjen. Helt til jeg fant Isets brød i forrigårs, det er heeeelt nyyyydelig. Anbefales på det varmeste!
Kriz sa for siden:
det Isets brødet.. hvor finner jeg oppskriften på dette? har surra litt fram og tilbake her inne.. hehe
MorStine sa for siden:
Ett øyeblikk, så skal jeg finne det til deg;)
Kriz sa for siden:
tusen takk! det var flott! :) er greit med litt variasjon;)
Torkil sa for siden:
Hei
Vafler og pizza er også en mulighet. Men å venne seg av med "det daglige brød" er ikke noen ulempe med tanke på vektstabiliseringen etter ketolysekuren.
Vennlig Hilsen
Torkil :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.