< Tilbake til oversikten

Øl, vin eller sprit

kilo sa for siden:

hva inneholder minst karbo??

xristina sa for siden:

Alt om karbo-innhold finner du i Matvaretabellen på forsiden. Her er link til drikkevarer-siden:
www.lavkarbo.no/matvaretabell/drikkevarer

Ren sprit inneholder ikke karbo, men de færreste av oss drikker den jo ren. Og da må du finne ut hvilket blandevann som er best... Vin er bedre enn øl. :cool:

kilo sa for siden:

så hvis jeg da drikker 40prosent vodka sammen med pepsi max så er d greit??

stilig!

moinx sa for siden:

:ja:

Vikingfjord har en LAVKARBO Icebreaker som er ganske god, om du liker denslags! 0 karber!

lokkebiff sa for siden:

fniiiiiiiiiiiiis

MorStine sa for siden:

Eller ikke overdriver første gang, slik jeg gjorde. Klarer ikke å smake en dråpe av det skvipet nå;)

Gerd sa for siden:

Åsså kommer gledesdreperen Gerd :D

På ketolyse bør du ikke smake alkohol de 4 første ukene. ( Står i boka) :)

Bacardi er min favoritt :D

Tittentei sa for siden:

Har du smakt Bacardi Razz? den var jammen god:D

Jeg drikker mest rødvin:)

Gerd sa for siden:

Har konsumert noe bacardi razz ja... Men det er endel karber i den, fikk jeg vite... Men har ikke stoppa å drikke den lell

Kanutten sa for siden:

Jeg er ølhund......:full: Så Redlight er et megabra alternativ i ølveien. 2.5 karber pr boks.. :D

kilo sa for siden:

ok... har nettopp begynt på kur.. hehe.. får vel kanskje vente noen uker til da :)

Gerd sa for siden:

Er nok det lureste ja, slik at kroppen kommer i godt gang med ketose.

Husk bare at når du først tar deg en fest, så tåler du mye mindre enn før (gjelder de aller fleste i vertfall) :)

kilo sa for siden:

skal huske på d :)

moinx sa for siden:

:_plystre:

safran sa for siden:

Tequila gold er min favoritt. Det og skikkelig røkt og fatlagret whiskey.

VioLETTa sa for siden:

Når det gjelder rødvinen Ken Creek, som visstnok skulle være så bra for den som lett får hodepine dagen derpå, så virket den motsatt på meg!
Jeg er vanligvis ikke plaget med hodepine etter rødvin, men de to gangene jeg har drukket Ken Creek, har jeg våknet med dundrende hodepine!

Kjøpte den fordi den visstnok skal inneholde færre karber, men de på Vinmonopolet sa de ikke hadde hørt noe om at den hadde de egenskapene...

Siljevanilje sa for siden:

lavkarbo ølet ultra, oransje og sølv boks, inneholde mindre karber enn red light, kjempe god og smaker mye mye bedre enn red light. ( jeg synes red light smakte piss, men hva vet jeg, jeg har aldri smakt d. :p )

lokkebiff sa for siden:

Neh, det tror jeg ikke stemmer...

LilleRosin sa for siden:

Ikke jeg heller. Jeg tok også feil der en gang, og trodde Ultra i oransje/sølv boks hadde mindre karber, men den har 1,5 g karbo pr. 100 ml. Dvs. at den har 7,5 g karbo pr. halvliter/boks.

lokkebiff sa for siden:

Det kan nok stemme bra ja!

Av lavkarbo-øl er det Red Light som er "best" med sine 0,5 gram KH per 1 dl.
Så kommer Tuborg og Rignes Lite med sine 1 gram per dl,
også kommer Hansa Ultra med sine 1,5 per 1 dl.

Torkil sa for siden:

Hei
Redlight er best når det gjelder KH.
Jeg har ikke smakt piss, så jeg kan ikke kommentere om den smaker piss.:p
Jeg drikker ikke anet øl en redlight og synes smaken er god.
I blindtester kommer redlight veldig bra ut, men det er jo med smaken som med baken. ;)

Vennlig Hilsen
Torkil :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.