lille_flode sa for siden:
Jeg har nå skjønt hvordan de fungerer, fikk tak i riktige stix på apoteket.
Men, når på døgnet bør en ta dem? Og hvor lang tid kan jeg regne med at det tar før jeg får utslag?
Jeg har nå skjønt hvordan de fungerer, fikk tak i riktige stix på apoteket.
Men, når på døgnet bør en ta dem? Og hvor lang tid kan jeg regne med at det tar før jeg får utslag?
MorStine sa for siden:
Det beste er å ta de før du legger deg om kvelden, helst ett par timer el mer etter siste måltid. Som regel får du utslaget i løpet av noen sekunder, men tror det kan variereopp til ett minutt.
Ikke ta de om morgenen, fordi kroppen skiller ut ketoner i morgenurinen og da vil du få ett "falsk" utslag om du skjønner:)
Formulerte meg litt dårlig.. jeg mener sånn etter å ha startet med Ketolyse, hvor mange dager tar det før man får det første utslaget, når kan man forvente det?
lokkebiff sa for siden:
Det er veldig individuelt. Men ca ett til to døgn.
MorStine sa for siden:
Aha... Da er jeg med;) Signerer Biffen, tok to dager for meg... Eller jeg hadde snikstarta litt før jeg fikk dem i posten, men jeg merket at jeg var i ketose før jeg fikk dem, med ånden, svetting osv. Det tok to dager, og jeg fikk utslag med en gang jeg startet med stix noen dager etter det...
Ok, jeg har ikke startet for alvor før i dag, og prøvde for morroskyld og den var veldig negativ men det er altså for tidlig å forvente uansett, det hadde jeg igrunn regnet med også.
Takk for svar :)
Ruben sa for siden:
jeg har fått noen stix som jeg har prøvd og ser at de gir utslag og jeg er i ketose, men....jeg kan ikke si at jeg merker noe på dårlig ånde, hverken på meg eller min mann. Bør jeg ha merket det?
Jeg har drevet med dette i 3 uker nå, min mann i 6 uker.
Gerd sa for siden:
Ikke alle får dårlig ånde... heldiggriser For den merker du ja. Hos meg føles det som at jeg har en mynt liggende på tunga...:o
Da har jeg testet; Den nest mørkeste lilla :)
MorStine sa for siden:
Så bra:) Får du den heeeelt mørkeste lilla kan det være tegn på for lite væske, bare litt info;)
kilo sa for siden:
hva er forskjell på fargene egentlig++? hva er best, eller er det så individuelt at en ikke kan svare på d??
om jeg feks har den lyseste rosa fargen,, er jeg i ketose da++?? eller er det bedre jo mørkere den er?
Gerd sa for siden:
Så lenge det er utslag på stix så er du i ketose. Farge har ingen betydning :)
Bee sa for siden:
Grattis med utslag flode! :klem:
Jeg har fremdeles utslag, prøver å teste en gang for dagen, har den nest mørkeste lilla.
Kan jeg da gå ut ifra at jeg gjør noe riktig? Eller? Skal på vekta i morgen tidlig... har ikke gått fullt en uke, men jeg har lyst til å bruke mandag som veiedag. Jeg drikker masse masse vann, og tror jeg spiser relativ riktig, bruker oppskrifter og tips herfra.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.