Millsi sa for siden:
:(
selvsagt frivillig,men angrer jo litt læll da.. Kan jeg på noen måte veie opp for det? Men å spise MASSE,MASSE fett? Noen stix gidder jeg ikke å bruke i dag ihvertfall :o
Millsi sa for siden:
:(
selvsagt frivillig,men angrer jo litt læll da.. Kan jeg på noen måte veie opp for det? Men å spise MASSE,MASSE fett? Noen stix gidder jeg ikke å bruke i dag ihvertfall :o
Nille sa for siden:
Drikk masse vann og vær flink resten av uka du !:D
Lilly sa for siden:
Kjipt, men noen ganger bare bir det slik. Gjør som Nille og drikk masse vann og vær flink resten av uken, så går det så bra så. :klem:
Millsi sa for siden:
Takk,damer :D
Har drukket 1 liter til i kveld nå. Så håper karbene og sukkeret er skylt ut snart..
Lilly sa for siden:
Stå på. :D
megselv sa for siden:
Sånt skjer :klem:
Drit i stixene så skal du se du ikke legger merke til det engang. Nå vet du hvordan det var å sprekke og du kan jo tenke på følelsen du satt igjen med om du vurderer en sprekk senere :knegg:
Ikke at jeg skal si noe for har ikke telling på mine sprekker gjennom, om og om igjen :dåne:
På ketolyse har det hvertfall gått bra, ENN SÅ LENGE!
Millsi sa for siden:
Stixen ga fullt utslag i går den...hmm...kanskje denblir negativ i dag pga i går da?
megselv sa for siden:
Hm, aner ikke når man går ut av ketose etter en sprekk, men kanskje du ikke gikk ut? Hva spiste du?
MorStine sa for siden:
Ofte kommer ikke "bivirkningene" etter en sprekk før endag eller to etter... Men det kommer jo også an på HVA sprekken din var, er jo ikke sikkert det vil få noen innvirkning, kan hende det vil bremse nedgangen denne uka. Prøv å lær av sprekken din, ikke gunstig, særlig ikke i starten, og få småsprekker i tide og utide. Ikke vondt ment, bare ett velmenende råd... Selv turde jeg ikke sprekke før jeg var godt i gang. Planla å sprekke i forsiktige former på ferie i Danmark, gikk i tre dager, så ble jeg den værste karbojunkien... La på meg 5 kg på 10 dager, men fikk av meg 6 kg innen første uka hjemme var omme... Men jeg så da hvordan kroppen min despa etter karbo, derfor vil jeg leve måteholdent i all fremtid, ellers kommer keg tilbake til scrætchj på ett blunk;)Millsi sa for siden:
Var det jeg trodde..kommer vel negativt utslag i kveld.. Jeg spiste forresten sjokoladepudding med vaniljesaus. Hjemmelaget sådan.
Lilly sa for siden:
Ikke sjokolade?! :dåne: Hvis jeg først skal sprekke så skal jeg ha MYE sjokolade altså. :knegg:
Millsi sa for siden:
Hva er SJOKOLADEpuddingene dine laget av da?? :lol:
Lilly sa for siden:
Men det blir IKKE det samme som skikkelig sjokolade. :gliser: 1 svær iskald stratos eller melkesjokolade skal det være, eller kanskje begge deler. :D
KrissiFontaine sa for siden:
Iskald Firkløver eller iskald M .... :sikle:
.
.
.
.
:hylgrine:
Millsi sa for siden:
Sjokoladapudding er det beste jeg vet :D Smaker jo faktisk nesten det samme som kald porøs sjokolade :D :D Med deili vaniljesaus.
Men de derre kjøpepuddingene smaker jo ikke engang sjokolade da :p
Lilly sa for siden:
Skal jeg være helt ærlig så har jeg aldri smakt hjemmelaget sjokoladepudding, kun hjemmelaget sjokolademousse, og det var knallgodt! :D
Lilly sa for siden:
Æsj, neida, sjokolade er så vondt atte... :rulleøyne
KrissiFontaine sa for siden:
Ehem.. :ja: Skikkelig pyton er det...
:springer skallen rett i veggen:
Lilly sa for siden:
:knegg:
megselv sa for siden:
Æsj hva er dette for no snakk inne på dette forumet da :knegg:
Frossen stratos, æsj bæsj!
Millsi sa for siden:
:lol: knegg
MorStine sa for siden:
M og Snickers er jo faktisk "lov" på Lindberg... Altså, det har middels GI, å om man først skal ete sjokkis kan man spise det med "god" samvittighet... O'lykke, gleder meg til jeg skal unne meg det i julen, ja! Da er jeg helt over på Lindberg...
Lilly sa for siden:
Tro om jeg skal over på Lindberg litt tidligere enn planlagt... :D Kanskje alt i morgen. :gliser:
Trollemor sa for siden:
Alternativ til Sjokoladepudding:D Fikk lyst på no god desert forige søndag, og tok utgngspunktet i en helt vanklig oppskrift på Fromasj, og hvor jeg byttett ut sukkeret med Splenda. Blei knallgod.
4 egg
2-3 ss Splenda
2 dl kremfløte
6 plater gelatin
2-3 ss kakao
Visp eggedosis av eggene og Splenda. Visp fløten stiv og bland den med eggedosisen, og kakao. Rør i smeltet gelatin. Rør til fromasjen så vidt begynner å stivne. Fyll fromasjen i en glassbole e.l. og la den stivne.
nam, nam. Et supert alternativ når sjokoladesuget kommer......
Millsi sa for siden:
Hmm,Trollmor. Den hørtes deilig ut! Vet du sånn ca hvor mye karber det er da?
Trollemor sa for siden:
Nei, det er jeg ikke sikker på, men det kan ikke være så mye. Fant ikke ut hvor mye kakao inneholder, og i fløte er det jo ikke så mye. :p
Lilly sa for siden:
Jeg tror det er den oppskriften Ziggy har i én av trådene sine, som bl.a omhandler gelé som faktisk gir 0 KH. Søk på gelé, så kanskje du finner tråden.
Millsi sa for siden:
Gele liker jeg ikke...men jeghar en oppskrift på det..
Vey dere..stixen min ga utslag i går kveld å. Så om stixen min gir utslag i kveld å-så ramlet jeg altså aldri ut av ketosen?
megselv sa for siden:
Hm, nei det gjorde du kanskje ikke da?!
jeg aner ikke, jeg vet å ha lest at folk reagerer forskjellig på hvor mye karber som skal til, men du må jo ha fått i deg kanskje så mye over?
Millsi sa for siden:
Skulle tru det,ja. Men jeg spiste ikke mer karber den dagen da. Var nøye på det.Kanskje jeg tåler masse? Hmm..aner ikke. Får se i kveld da. Kan vel bli negativt nå å `?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.