< Tilbake til oversikten

Hva mannen min får med seg!

Safir sa for siden:

:lol:

Jeg måtte le litt av mannen min i dag. Jeg har jo som sagt ikke batteri i vekten, men har jo merket at jeg går ned mye. De to siste dagene følte jeg derimot at klærne strammet litt mer rundt magen enn de har gjort den siste uken. Jeg sa forskremt til mannen min at nå går jeg opp i vekt!! Jeg viste at så mye fett ikke kunne gå upåaktet hen!!!

Han sa: "Nei, du får sikkert mensen slik at du er oppblåst". Og i dag fikk jeg det... Hehe! Hva han får med seg :lol:!

Den oppblåste magen forsvant forøvrig i dag. I tråden jeg laget for litt siden skrev jeg jo om at jeg etter to uker gikk fra å ikke passe inn i str. 46 bukser til å få på meg en bukse i str. 42 som aldri har passet. I forrige uke satt den som et skudd, i dag måtte jeg legge den bort ettersom den bare skled ned.

Jeg er så lykkelig over å ha funnet denne kuren!

Karin sa for siden:

Utrolig bra da! Så flink du er!:)

Millsi sa for siden:

WOW! Du er jo superflink du!!

megselv sa for siden:

:knegg:

Ellers må jeg jo bare si WOW, ja. Du er helt rå altså, fy søren så mye du må ha gått ned, i cm er det jo ingen tvil.
Du er min inspirasjon, men det har du hørt en drøss med ganger allerede :D

Lilly sa for siden:

:knegg: og :tilber: Ikke noe mer å si. :D

Cilo sa for siden:

Signerer! :knegg:

Hvilken strand skal vi bo på til sommeren damer? :blafre:

Lilly sa for siden:

Du må da skjønne at vi må innom samtlige strender rundtomkring slik at alle får sett oss. Ta oss 3 mnd fri og bare sprade. :knegg:

lille_flode sa for siden:

Du er så utrolig flink altså! Supert!!! Kjenne rjeg blir så inspirert av slike tråder :)

Torkil sa for siden:

Hei
Jeg må bare stille meg i rekken av gratulanter. Hyggelig mann du har!
Det er forfriskende å høre fra en som ikke er opphengt i kilo men mer i kropsfigur og klesstørrelse, faktisk veldig positivt.

Kjempeflott innsats!

Vennlig Hilsen
Torkil :)

anjus sa for siden:

Hehe, så herlig Safir :D
De lærer jo oss jammen godt å kjenne.. Litt søtt også da, roet deg ned med at det bare var mensen. ;)
Jeg må bare si at jeg er kjempe imponert, fra 46+ til 42!
Gratulerer!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.