< Tilbake til oversikten

Jeg syntes det er merkelig

Morradi sa for siden:

At jeg kan spise baconsvor til frokost , ribbe til lunsj med masse deilige grønnsaker og biff med fløtesaus og kokte grønnsaker og gjerne en dessert ut på kvelden :rolleyes: folk tror meg ikke når jeg sier at jeg har gått ned 8 kg rent fett på 7 uker med denne dietten og jeg kan jo forstå det men det er sant ,merkelige greier:rolleyes: og jeg føler meg så bra også mer energi, bedre blodtrykk, bedre insulinresistens osv

Jeg må spørre dere hvor lenge har dere holdt på, jeg skal ned 35 kg hvor lenge må jeg belage meg på å gå før jeg kan begynne å spise noe karbs feks frukt.

Trolljenta sa for siden:

Det er umulig å si hvor lenge du må belage deg på å spise som du gjør. Du må prøve deg frem for å se hva du tåler, men med så gode resultater er det sikkert lurt å kjøre på videre til du er nesten i mål og så over på Fedonkosthold som vedlikehold. Ellers kan du prøve å øke gradvis med ca 5 gram karbo om gangen.

MorStine sa for siden:

Hei. Så flotte resulater. Hadde samme tanker da jeg var ny, at det jo er utrolig at man kan gå ned så mye på å spise fett.

Jeg har brukt 5 mnd på 20 kg...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.