Trolljenta sa for siden:
Jeg tror noe av håret som jeg har mistet begynner å vokse ut igjen. Trodde det som hadde dotte ut var borte for godt. Har veldig komplekser for det tynne håret, så håper det vokser.
Trolljenta sa for siden:
Jeg tror noe av håret som jeg har mistet begynner å vokse ut igjen. Trodde det som hadde dotte ut var borte for godt. Har veldig komplekser for det tynne håret, så håper det vokser.
Trolljenta sa for siden:
Her vil jeg: nytt hår.
Noen som har fått nytt hår pga hårtap her og ikke for å forlenge?
Huldr sa for siden:
Jeg vet ikke helt om jeg forstår hva du mener, men jeg tror det er gode sjanser for at håret blir tykkere ettersom hormonbalansen blir bedre :).
Ellers er det noe som heter Arcon
Trolljenta sa for siden:
Jeg vet ikke helt hva du ikke forstod, men jeg hadde visst litt problemer med å uttrykke meg i går :p
Jeg mener at jeg har mistet en del hår på toppen (hormonelt hårtap, "male pattern baldness"), og i går var jeg litt glad for å se masse nye babyhår i speilet. Trodde det håret var borte for godt.
Huldr sa for siden:
Uff da! Så bra det kommer tilbake!! :klem:
Jeg mente innlegg nr to, mente du at du ønsket deg dit? :confused:
Trolljenta sa for siden:
Ja, det var det jeg mente.
Vurderer å bestille time der neste gang jeg skal innover til Oslo, så lurer på om noen har testet.. Og så lurer jeg på hvor mye det egentlig koster. Jeg er litt redd for å avtale time for vurdering for å finne ut at det koster flesk :o
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.