Lilly sa for siden:
Hvorfor abbonnerer jeg på samtlige tråder jeg har svart i? Ikke finner jeg noe sted på innstillinger jeg kan fjerne autoabbonnement heller?! Eller er jeg blind?
Lilly sa for siden:
Hvorfor abbonnerer jeg på samtlige tråder jeg har svart i? Ikke finner jeg noe sted på innstillinger jeg kan fjerne autoabbonnement heller?! Eller er jeg blind?
lokkebiff sa for siden:
Under "kontrollpanel" finner du de tråder du har svart på, og dermed abbonerer på.
Under hver trådtittel kan du avslutte abbonement på hver tråd, før du åpner dem. Ikke verre enn det! ;)
lokkebiff sa for siden:
Beklager, jeg så ikke at du skrev auto-abbonering...
Men det er jo bare en fordel at de tråder du svarer på, blir i dine abbonementer?? For da er det lett og oversiktlig å følge med om du får tilbakemeldinger o.l straks tråden er oppdatert.
Lilly sa for siden:
Jeg synes det er bedre å kunne velge ut de trådene jeg vil abbonere på, i stedet for at jeg abbonerer på alle. Det er jo mange tråder jeg gir en tilbakemelding på, f.ex bilder i journaler etc, som jeg ikke vi følge med på daglig, og da heller ikke trenger å abbonere på.
Noe som riktignok burde vært her, en en knapp med Nye innlegg, hvor samtlige av av tråder med nye innlegg dukker opp fra sist man var inne og leste, i stedet for at man må klikke seg fra forum til forum. Eller finnes det noe sted uten at jeg ser det?
Gerd sa for siden:
Uleste innlegg :) Der får du også beskjed om hvilke tråder som har nye innlegg siden sist du var logga på
Lilly sa for siden:
Takk, men det blir ikke helt det samme, for trådene som er lest blir ikke liggende etter at de er lest, hvis du forstår... Og det hender ofte at jeg leser en tråd, men ikke rekker å svare med en gang, og hvis jeg da skal finne den igjen, så er leteprosessen litt større enn hvis den lå enten under en knapp som heter Dagens Innlegg eller Nye innlegg.
Ja, jeg vet jeg er vanskelig. :D
Gerd sa for siden:
:lol: Er ikke vanskelig selv om man har ønsker, vettu ;)
Summer sa for siden:
På kontrollpanelet ditt under "endre valg" i menyen til venstre kan du finne dette:
lokkebiff sa for siden:
Wow, så profft!!! Imponert :)
Lilly sa for siden:
Lise: Tuuusen takk! Tenk at jeg har oversett den "bolken", og jeg som mente selv at jeg hadde lett kjempegodt...:o
SusieBlues sa for siden:
Det er jo en mulighet til å få opp alle tråder som det er skrevet på siden forrige gang du var inne og leste. Det er "Snarveier" ganske høyt opp på siden, ved siden av Logg av-knappen. Trykk på den og velg Dagens innlegg.
Lilly sa for siden:
Ser der ja, da er vi nesten i boks! :D
Takk for alle bidrag og innspill, det er uvant å være på et nytt forum. :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.