< Tilbake til oversikten

Min andre dag og jeg lurer ...

Kokkosbolla sa for siden:

Jeg er sååååh varm og svetter så fælt. Er dette normalt? Vanligvis er jeg en frossenpinne som sjelden svetter. Ikke en gang på trening har jeg opplevd å svette. Men i går så svettet jeg skikkelig på trening også. Dette må ha noe med kosten å gjøre eller? I dag er jeg også litt kvalm og uggis i magen. Håper det går fort over.
Dagen i går gikk veldig bra. Første gang på leeeenge at jeg har hatt en hel dag uten å være fysen.
Og jeg passer på å drikke mye vann iog tar ketolyse vitaminene.

Nille sa for siden:

Det er helt normalt å svette litt i begynnelsen, det er teng på at det skjer ting i kroppen din, og at forbrenningen er i gang ! Dette er bra !
Det justerer seg etterhvert altså, du kommer ikke til å gå slik lenge.
[font=Comic Sans MS][/font]
Å føle seg litt kvalm og uggen er også normalt. Det er karbo abstinenser. dette gir seg også forholdsvis raskt for de fleste. Alt fra ete par dager til et par uker, men som regel mindre enn en uke.
[font=Comic Sans MS][/font]
Flott at du drikker mye vann og tar pillene ! :D

megselv sa for siden:

Jepp, jeg har sett flere skrive inkl Torkil at det føles ut som man har en varmeovn i seg i starten da forbrenningen øker, mener jeg?!
Jeg har ikke merket noe til det? Er på 5 dagen.

Nille sa for siden:

Noen svetter så det siler, andre merker lite/ingenting. Alt er normalt. :D

Lilly sa for siden:

Jeg har heller ikke merket noe særlig, foruten litt på natten.

Takk for svar! Jeg føler meg som en varmeovn ja. Og det er VELDIG uvant. Mannen hadde fyrt opp for meg i dag tidlig, jeg pleier å like det så godt og kan aldri få det varmt nok. Men herremin så varmt det var.
Forresten så fikk jeg svar på kvalm og uggen også. Mensen er på vei fant jeg ut når jeg var på do. Siden den kan variere med noen få dager (aaaner ikke hvorfor så blir jeg alltid litt sånnn å jaaa, det er den ja).
Kjempekjekt å få så mye hjelp her på forumet :D

Safir sa for siden:

Det er som å lese om meg de første dagene! Svettet så mye at jeg til slutt luktet svette, noe jeg vanligvis aldri gjør.

Men det har gått over nå.

Sååå bra, Safir. Da er det nok håp for meg også ;) Ang det å lukte svette så måtte jeg ta en klut og vaske meg midt på dagen i dag.. :eek:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.