Lilly sa for siden:
Hva skal dere ha til middag i dag?
Som den dårlige planleggeren jeg er, så jeg har enda ikke bestemt dagens middag. Så frist meg gjerne med noe. :D
Lilly sa for siden:
Hva skal dere ha til middag i dag?
Som den dårlige planleggeren jeg er, så jeg har enda ikke bestemt dagens middag. Så frist meg gjerne med noe. :D
Enid sa for siden:
Italienske kjøttboller med tomatsaus og stekt sopp, løk og paprika ;)
megselv sa for siden:
Jeg skal steke kyllingbiter med masse krydder også skal jeg surre bitene i litt fløte på slutten og sikkert ha i enda mer krydder :D
Skal ha gratinert blomkål og brokkoli idag også jeg, var sååååå godt i går :nam:
megselv sa for siden:
Oppskrift :D
Lilly sa for siden:
Hvordan endte du med å gratinere de?
megselv sa for siden:
Gav bitene ett rask oppkok bare, så helte jeg av vannet og rørte inn en klatt med smør, la de i ildfasteformen og tok ost på og litt krydder :D Ble deilig kraft i bunnen som jeg brukte som saus, ikke store mengdene men godt og helle over.
Lilly sa for siden:
Hørtes godt ut ja. :D
terry sa for siden:
Hørtes godt og ikke minst enkelt ut :p. Hvor lenge skal den stå i ovnen?
megselv sa for siden:
Lot mine stå ca 20 min :nikker: og da hadde jeg ovnen på 180 grader siden jeg hadde fisk også inni som skulle på det, siste 5 min hadde jeg ovnen på 225 for å få sprø ost.
MorStine sa for siden:
I dag skal vi mest sannsynlig ha Isets kyllinggryte/form:nam: Skulle egentlig ha taco, men tror ikke halsen til mannen er enig...
Millsi sa for siden:
Enda mer smørgrøt :lol:
Ungene hadde risgrøt,og da kunne jo ikke jeg spise noe heelt annet.
Skal steke meg noen ostechips og bacon til i kveld :sikle: Lite proteiner i dag,men spiste kyllingsalat til kvelds da. Og har rester av en skinkestek i kjøleskapet jeg skal bruke i morgendagens salat!
Toyo sa for siden:
Nakkekoteletter med sopp/squash i creme fraiche saus!
Og har nok rester til lunsj i morgen!:D
Kanutten sa for siden:
Har noen flere av dere merket at dere er blitt kresne i kvaliteten på kjøttet dere kjøper?? Før var alt kjøtt snadder, men nå kjenner jeg jammen stoooor forskjell på kjøtt og kjøtt. Noe får jeg nærmest ikke ned mens annet er sååå godt at jeg slurper det i meg :p
megselv sa for siden:
:fnise:
Ikke enda, men nå spiser jeg karbonadedeig, kyllingfileter, torskrfileter eller svinestrimler av edelgris.
Men skal jeg ha biff en dag skal det være den fineste biffen i hele butikken :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.