< Tilbake til oversikten

Gratis online diett og treningsdagbok

Dilly sa for siden:

Til dem det måtte interessere:

www.diett.no/

Regn ut kalori-, fett, vitamin- og karbohydratinntaket ditt!

Skriv inn hva du spiser og diett.no gjør utregningene for deg. diett.no hjelper deg enten du er på en slankekur, fetekur, Atkins, Fedon eller kun har en interesse for et sunt kosthold. Når du registrerer får du gratis tilgang til en rekke andre funksjoner og alt du spiser blir lagret fra gang til gang slik at du kan følge kostholdet ditt over tid.

Distrea sa for siden:

Takk Dilly. Akkurat hva jeg har leita etter! :klem:

jeef-micro sa for siden:

hehe så gøy... hittil i dag har jeg spist den nette sum av 471 kcal, 21,6 gr fett, 31,9 gr karbohydrater (oi) og 30,7 gr protein...

enda jeg ikke har spist så mye karber i det heletatt... (tre rugsprø tilsammen)

noraa sa for siden:

Hei!

Vet dere om det går an å "stille inn" dette programmet slik at det er tilpasset lavkarb? :) det står oppført hvor mange kalorier jeg har spist, og hvor mye jeg mangler i forhold til aktivitetsnivå osv. Er det bare å ignorere dette og se på prosentandel av proteiner, fett og karbohydrater?

Bee sa for siden:

Oj! Se der ja. tusen takk Dilly! :D

noraa sa for siden:

Bee: hehe, oppdaget nå at denne tråden er fra 2007.. ;) men verdt å dytte på! Denne kommer jeg til å bruke masse!

supha sa for siden:

Vær obs på at en del varer ligger inne med feil karbohydratinnhold. Jeg måtte slutte å bruke det, da jeg måtte lage så mange egendefinerte varer da det var så mye feil.

saxpia sa for siden:

Sjekka du alt? Den virka jo så kjekk, men om man må dobbeltsjekke alt, så blir det jo fort tungvindt.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.