Millsi sa for siden:
Det samme gjør egg :eek:!
Pressa i meg noe eggrøre jeg hadde laget i stand i går kveld,men det var ikke enkelt..og nå er jeg kvalm :(
Ikke går jeg ned i vekt heller. :(
Millsi sa for siden:
Det samme gjør egg :eek:!
Pressa i meg noe eggrøre jeg hadde laget i stand i går kveld,men det var ikke enkelt..og nå er jeg kvalm :(
Ikke går jeg ned i vekt heller. :(
Nille sa for siden:
Foreslår at du tar en titt på South Beach kosthold eller evt. Fedon Lindberg kosthold om du ikke går ned i vket og ikke orker egg eller fett.
[font=Comic Sans MS][/font]
"Fedons Metode" er en flott bok ! :D
Lilly sa for siden:
:klem:
Jeg er litt der jeg også, i hvertfall ift egg. El dvs kokt egg går bra, men omelett hver dag, evnt Ziggylapper kan bli way-to-much. Men Ziggylapper i risteren evnt i toasteren gjør måltidet nesten gorumet ift kalde Ziggylapper. :jupp:
Gleder meg dog til å bake brød i dag, for da skal jeg ha brødskive med kokt egg til frokost i morgen! :D
Kokkosbolla sa for siden:
Jeg lagde de nøtte oste muffinsene. Spiste til frokost med smør og pålegg på. Det syns jeg var godt. For jeg klarer heller ikke fet mat til frokost og iallefall ikke egg. Blir nesten litt kvalm bare jeg tenker egg..
Georgine sa for siden:
Kan anbefale soykaflak med soyamelk, lite fett, lite karbohydrater og det proteinet du trenger. Så kan du heller få i deg mer fett ved neste måltid.
cilemora sa for siden:
samme probleme her, går i ostte/nøtte muffins med ost no...
ka e soyaflak, og hvor får man kjøpt det da??
Lilly sa for siden:
Ja, disse skulle jeg også prøve ja. Tro om i kveld blir den store bakekvelden. :D
Lilly sa for siden:
Og hva er soyaflak? Kan det sammenliknes med noe?
Georgine sa for siden:
Små cornflakes uten cornflakessmak... Fås kjøpt i helsekost og i daglivarebutikker med utvidet tilbud, Spielberge soyaflochen. Og husk at soyamelken må være usøtet, den fås på butikken.
cilemora sa for siden:
er dette godt da? hehe
Lilly sa for siden:
Det lurer jeg også på. :D For hva smaker det liksom? Jeg synes i utg.pkt at soyamelk ikke er så godt, men som melk på "frokostblanding" så er det helt sikkert greit, men spørsmålet er hva flakene smaker. :D
mocca75 sa for siden:
Kan noen gi meg oppskriften på disse oste/nøttemuffinsene?
Hvor mange kan man spise, og hvor mange karbs blir det da?
Mocca75:)
Millsi sa for siden:
EN oste/nøtte muffins er vel på ca 2,5 karbs? Men det er sikkert mulig jeg må ha i meg noe slikt i stedet! Men nå har jeg AKURATT vært på butikken,og kjøpte ikke nøtter!
Noen annen slankekur kommer ikke på tale enda. Har brukt såpass mye penger på dette,så da får jeg holde meg til det et par mns ihvertfall :ja:
Kokkosbolla sa for siden:
Det ble 1,5 i mine. Jeg brukte papirformer. Tok bare antallet i oppskriften og delte på antall former.
Georgine sa for siden:
Jeg synes det, men smaken er jo som baken :lol:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.