Urk. Så slitsomt det. Har jeg spist eller drukket for lite?
Jeg HAR spist:
Frokost: 3 egg med skinke,baconost og purre
Lusnsj: salat med CF og kylling
Middag: 100g middagspølse..:o
I kveld HAR jeg spist: litt ostechips Orker ikke mer.
men tenkte å koke grøt eller pise litt bacon.
Har d¨rukket innimellom,men husker ikke hvor mye da.
Er du veldig fornøyd med kostholdet? passer det godt til deg, din livsstil og hva du liker å spise? Eller kanskje du bør tenke litt andre baner... Fedon kankje? bare ett tips asså:)
Ja,jeg liker det til vanlig,så jeg skjønner ikke hvorfor jeg er så kvalm. Kan kroppen reagere på noe? Jeg har begynt å tatt de tablettene å..Selv om jeg surrer litt :lol:
Men fedon og atkins svirrer rundt i hodet mitt. Men SKAL prøve litt til sta
Men det er jo bra :) Syns bare jeg har sett en del tråder hvor du blir kvalm, eller ikke klarer, eller lyst på noe annet... Men godt å høre det ikke er så galt som det høres ut da :)
Det var ikke det at jeg ikke var mett,men at jeg var kvalm som gjorde at jeg ikke orket. Og jeg vet at om jeg ikke spiser kvelds så våkner jeg med magevondt på morran :(
Jegh ar gått på ketolyse i 2 uker...skal vel ikke reagere så lenge etter? regerte ikke noe til å begynne med.
Her har de også hatt omgansgssyken hele gjengen, alle hannkjønna her i huset, stort og smått, alle naboene, mange på skolen, men ikke JEG...
Men jeg har til tider perioder der jeg er endel kvalm. Tror det er pga alt fettet, jeg burde jo ha vendtmeg til det, men. Blir alltid sånn av all den feite maten i julen også.
Kanskje du er gravid;) Venninna mi, som jeg begynte å slanke meg sammen med gikk sånn og var småkvalm i begynnelsen av juni, trodde det var kostholdet, men så hadde hun en liten spire i magen sin;) Og det sa jeg på fleip først, fra første dag... Jaggu fikk jeg rett...
For meg hjelper det å drikke NOK vann, masse vann, ca 4-5 liter om dagen.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.