< Tilbake til oversikten

I dag har jeg vært kvallm i hele dag!

Millsi sa for siden:

Urk. Så slitsomt det. Har jeg spist eller drukket for lite?

Jeg HAR spist:
Frokost: 3 egg med skinke,baconost og purre
Lusnsj: salat med CF og kylling
Middag: 100g middagspølse..:o
I kveld HAR jeg spist: litt ostechips Orker ikke mer.

men tenkte å koke grøt eller pise litt bacon.

Har d¨rukket innimellom,men husker ikke hvor mye da.

Lilly sa for siden:

3 egg til frokost?! Ikke rart du er kvalm! :knegg:

Nei, uff, altså, jeg vet ikke. Jeg har vært kvalm innimellom jeg også, men det har stort sett vært etter for mye Ziggylapper.

Jeg har dessverre ingen tips, men håper det bedrer seg. :klem:

Distrea sa for siden:

Hallo Millsi :)

Er du veldig fornøyd med kostholdet? passer det godt til deg, din livsstil og hva du liker å spise? Eller kanskje du bør tenke litt andre baner... Fedon kankje? bare ett tips asså:)

Millsi sa for siden:

Ja,jeg liker det til vanlig,så jeg skjønner ikke hvorfor jeg er så kvalm. Kan kroppen reagere på noe? Jeg har begynt å tatt de tablettene å..Selv om jeg surrer litt :lol:

Men fedon og atkins svirrer rundt i hodet mitt. Men SKAL prøve litt til sta

Millsi sa for siden:

:lol:

Spiste ikke alt selv. Lagde så mye for å ha nok. Ungene smakte jo litt de å ;)

Distrea sa for siden:

Men det er jo bra :) Syns bare jeg har sett en del tråder hvor du blir kvalm, eller ikke klarer, eller lyst på noe annet... Men godt å høre det ikke er så galt som det høres ut da :)

Millsi sa for siden:

hehe,jo det er sant det! Nå NYTER jeg en deilig porsjon "smørgrøt" med mandel og vanilje essens! Det var skikkelig deilig!

Georgine sa for siden:

Det er ikke uvanlig å være kvalm de første dagene, kroppen må vende seg til alt fettet den ikke har fått tidligere.

Så om du er helt ny på ketolyse så kan det være årsaken.

Om du er mett så ikke tenk på å lage deg kveldsmat. Spis når du er sulten.

Millsi sa for siden:

Det var ikke det at jeg ikke var mett,men at jeg var kvalm som gjorde at jeg ikke orket. Og jeg vet at om jeg ikke spiser kvelds så våkner jeg med magevondt på morran :(

Jegh ar gått på ketolyse i 2 uker...skal vel ikke reagere så lenge etter? regerte ikke noe til å begynne med.

Toots sa for siden:

Kanskje du er kvalm av mer naturlige årsaker da?
Her på kanten av landet hvor jeg bor, går det iallefall omgangssyke.

Toots sa for siden:

Forresten, god bedring :klem:

Millsi sa for siden:

:eek: Håper virkelig IKKE det er det! Huff!

Takk forresten :klemme:

MorStine sa for siden:

Her har de også hatt omgansgssyken hele gjengen, alle hannkjønna her i huset, stort og smått, alle naboene, mange på skolen, men ikke JEG...

Men jeg har til tider perioder der jeg er endel kvalm. Tror det er pga alt fettet, jeg burde jo ha vendtmeg til det, men. Blir alltid sånn av all den feite maten i julen også.

Kanskje du er gravid;) Venninna mi, som jeg begynte å slanke meg sammen med gikk sånn og var småkvalm i begynnelsen av juni, trodde det var kostholdet, men så hadde hun en liten spire i magen sin;) Og det sa jeg på fleip først, fra første dag... Jaggu fikk jeg rett...

For meg hjelper det å drikke NOK vann, masse vann, ca 4-5 liter om dagen.

God bedring!

Smula sa for siden:

Det er vanlig i begynnelsen. Hadde et par sånne dager selv. Det går over.

Nille sa for siden:

Det er karbo abstinenser og går over etterhvert ! :)

Millsi sa for siden:

Hehe,arti. Karboabstinenser. Hehe :lol:

Og..jeg er IKKE gravid ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.