Eva sa for siden:
Mannen til min kollega, selger på sin hjemmeside en uhyre praktisk matboks. Den er ideell når mange forskjellige ting skal medbringes jobben, eller hvor man nå ellers skal medbringe sin lavkarbomat. Se her.:D
Eva sa for siden:
Mannen til min kollega, selger på sin hjemmeside en uhyre praktisk matboks. Den er ideell når mange forskjellige ting skal medbringes jobben, eller hvor man nå ellers skal medbringe sin lavkarbomat. Se her.:D
Nille sa for siden:
Det er de samme matboksene Ziggy har kjøpt fra USA. Kjekt at de har fått norsk importør nå da ! :)
wander sa for siden:
Jeg også kjøpte den fra USA... Den er kjempefin...
Jeg fikk ikke opp siden på den linken der, men om de er billigere enn å kjøpe fra USA kommer jeg muligens til å kjøpe en til - så sønnen min har på skolen... :)
Eva sa for siden:
Er du sikker? Jeg har prøvd flere ganger, det skal funke. Ellers bare gå inn på www.godestunder.no, og så let deg fram derfra. :)Toyo sa for siden:
Jeg fikk den opp!
Den er super, ja! Og Ziggy har jo vist hvor mye god mat man kan ha i den!:D
Tror nok jeg må ha meg en sånn snart, kanskje til jul?:D
Nille sa for siden:
De koster 34.99 USD pr stk på [url]www.laptoplunches.com[/url] det blir kr. 192 om man regner 5,50 for dollaren - så kommer frakt og evt. toll (betalte du toll ?) i tillegg. Den amerikanske siden har faktisk link til en norsk side som selger boksene til kr. 249, og da er jo siden/linken Eva viste til er billigere !
wander sa for siden:
Jeg fikk den opp nå, så det var vel noe overbelastning eller noe sånt før i dag...
Det er den samme som jeg har. Med moms og frakt betalte jeg 550,- NOK da jeg kjøpte i sommer...
Jeg kjøpte på eBay, og jeg fikk den for under USD 30 den gangen jeg kjøpte...
Det var tollfritt siden prisen var under 200 NOK for selve varen. :)
Eva sa for siden:
Ja tror selv jeg må overveie en sådan. Må jo nesten bruke trillekuffert for å få alle mine bokser og bøtter med på jobb...:D
Eva sa for siden:
I dag hadde kollagaen min med et Laptop matbox-system med til fremvisning. Den var utrolig fin, og av toppkvalitet. Med fulgte en snerten lite veske til å ha hele herligheten i. Praktisk så man slipper situasjonen med en matbox som har gått lekk i vesken/sekken.
Jeg venter i spenning til de får fler farger, den blå var ikke helt meg, tror jeg skal ha en i sjokkrosa...:D
nalana sa for siden:
Jeg vil også vente på gildere farger. Er glad i begge blåfargene, men liker dem ikke så godt sammen. Rett og slett en kjedelig kombinasjon...
SusieBlues sa for siden:
Oj, så bra! Tror jeg må ha en slik!
Valeriana sa for siden:
Jeg har også hatt lyst på en slik matboks, men foreløpig har jeg valgt et langt billigere alternativ. For et par måneder siden kjøpte jeg dette settet med bokser fra Ikea: www.ikea.com/no/no/catalog/products/90043123. Det er sikkert ikke like bra som Laptop-lunsjboksen, men også med dette settet kan jeg ha flere småbokser med ulike retter inne i en stor boks.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.