Lilly sa for siden:
Hvor mye vann burde man drikke, og burde man begrense seg når man kommer over et visst antall liter?
Lilly sa for siden:
Hvor mye vann burde man drikke, og burde man begrense seg når man kommer over et visst antall liter?
Cilo sa for siden:
Det lurer jeg også på! :)
Jeg drikker 2-2,5 l om dagen!
Nille sa for siden:
2,5 - 3 liter pr dag er flott om du er i ketose. Det er OK å drikker mer også, om du sprer det godt utover dagen. Er du tørst, så drikker du !
Torkil sa for siden:
Hei
Det er ikke noen vits å drikke over 2,5 l vann pr dag, med mindre man er så fysisk aktiv at man svetter mye. Og Nille har rett, man drikker når man er tørst. Lett trykkende hodepine kan være tegn på tørst, spesiellt når det er varmt, så det blir neppe noe problem de neste 6 måneder :(
Vennlig Hilsen
Torkil :)
Lilly sa for siden:
Jeg er tørst hele tiden jeg, og får sikkert i meg 4-5 liter om dagen. Bare til nå i dag har jeg drukket 1 liter, og MÅ gå og fylle opp flasken min på nytt, for halsen snører seg sammen...
Men jeg har alltid drukket veldig mye da. Stort sett alltid minst 2 liter vann på jobb, og 1-2 liter med vann eller annet på kvelden.
Drikker jeg for mye?
Nille sa for siden:
Nei, jeg syns ikke du drikker for mye. Som sagt - er du tørst, så drikker du ! :D
Lilly sa for siden:
Flott, da fortsetter jeg å hive innpå. :D
Cilo sa for siden:
:knegg:
Lilly sa for siden:
Å jasså, tar du den tonen. :knegg:
Men jeg har vært utrolig flink nå da synes jeg. Jeg har faktisk ikke drukket Pepsi Max siden forrige tirsdag. :kry:
Cilo sa for siden:
Utrolig flink faktisk!! :klem:Du er knallhard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lilly sa for siden:
Takk. :klemme:
Lilly sa for siden:
Den som leter finner masse bra. :D
MorStine sa for siden:
Drikker mellom 3 og 5 liter om dagen. Jeg er som deg, tørster mye og drikker masse i løpet av en hel dag.
Eva sa for siden:
Godt å høre at dere også drikker mye vann. Jeg er snart ferdig med de 3 første literne, og kan sikkert sagtens tylle 2 til. Er det ketosen som gjør at man er så tørst?. Er helt tørr i munnen hele tiden. Selv om du sier Torkil at det ikke er vits i å drikke mer enn 2,5 l pr dag, så må man jo nesten det når halsen er tørr som sannpapir.:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.