< Tilbake til oversikten

Sier hei jeg også ...

Kokkosbolla sa for siden:

Jeg er 33 år, gift og har 3 små barn. 6 1/2, 4 1/2 og 2 år.
Etter mislykket forsøk på Eurodiet så har jeg kommet over hit. Egentlig ble det mislykket fordi jeg har en jente som er 6 1/2 år. Hun ble veldig opptatt av at mamma ikke spiste så mye mat, så det gjorde ikke hun heller. Kom hjem fra skolen gang på gang med full matboks. Så da må det prøves noe annet. Jeg gikk ikke nevneverdig ned heller på de ukene jeg gikk på eurodiet.
Siden august i fjor har jeg gått ned 27-29 kg (kommer litt ann på dagen i syklusen). Nå har jeg stått så og si rolig i 10 uker. Er helt oppgitt. Men håper dette skal sette fart på sakene for meg. Skal ned 30 kg til så det er langt til mål.
Har laget meg oste-nøtte muffins og kjenner jeg er veldig klar og motivert. Mitt eneste minus er at jeg ikke er så glad i egg. Så om noen kan komme med tips uten for mye eggesmak så blir jeg glad :)

Håper jeg får like gode resultater som dere andre. Det er virkelig inspirerende.

8 uker til jul... mye kan gjøres på den tiden ;)

Enid sa for siden:

Hei, og velkommen! Så flink du har vært da!
Har du valgt en kostholdsfilosofi enda? Det anbefales! Mye kjekt å lese om de ulike filosofiene her inne, og når du bestemmer deg så kan du jo kikke på alle de gode oppskriftene som ligger her ;)

Forslag til ting uten egg er litt vanskelig å gi når du ikke har valgt filosofi, vet ikke helt hva jeg skal råde deg til!

Hei Enid!

Jeg hadde jo tenkt meg eurodiet da, men jeg kan ikke det. Så lenge det går ut over vesla mi må jeg gjøre noe annet. Så starter på ketolyse fra i morgen :)

Toots sa for siden:

Masse lykke til med Ketolyse dietten!
Selv synes jeg den har vært helt fantastisk!
I utgangspunktet er jeg ikke et menneske med så veldig stor selvkontroll på disse tingene.
Men for meg har ketolyse vært helt maks!
Jeg har ikke hatt vondt i hodet eller opplevd ubehag, jeg har ikke vært sulten, jeg har ikke hatt søt-trang.
Jeg har gått ned 8 kg på 5,5 uke og jeg er så og si kvitt celulittene på rumpe og bakre lår.
Det er på god vei til å bli rene babyhuden "der bak" :D

Har bare positive erfaringer :)

Takk, Toots!
Da håper jeg at jeg om 5 1/2 uke kan ha samme gode resultat som deg :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.