Te er ingen problem, for jeg drikker verdens beste te, og den er koffeinfri.... Men vi skal i bursdag i dag, og jeg har så lyst til å ta en kopp kaffe siden jeg ikke kan spise stort av det som blir servert! :rolleyes:
Jeg og. Noen dager, spesielt på jobb, bøtter jeg ned litervis, dessverre... Det har ikke stoppet meg fra å gå ned.
Men - spesielt sunt er det jo ikke..... :kadetgaar
Det er det jeg er litt for, jeg tror det vil være en skikkelig nedtur om vektnedgangen stoppet etter 4 dager! Så jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke drikke kaffe før det var gått to uker, men me fær sjå!
Det er jeg litt spent på ja! Min første store utfordring! :angst: Men min kjære proppet jo i seg sjokolade, potetgull og brus i går, og det gikk fint! :D
Hei
Jeg visste ikke at vi er så mange som har drukket så mye kaffe og alligevel har gått ned med ketlysekuren. Det bekrefter min antakelse at koffein har marginal betydning og bare skal kuttes hvis alt annet er gjort og vekta står bom stille.
Vennlig Hilsen
Torkil :)
Det er jo det man prøver å formidle til folk, men de leser jo det de vil lese (eller hører det de vil høre). Så lenge vekta går ned er det jo ingen grunn til å kutte ut eller ned eller..... ja.... :D
[font=Comic Sans MS][/font]
Har også drukket i gjennomsnitt 3 kopper kaffe hver dag siden oppstart. Tror ikke det slår ut negativt her i gården heller.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.