Nå er det 2 lørdagen min i ketose,og jeg er såå sugen på moe godt! Har kun spist 6g karber i dag. Er mett,men veeldig lysten på operah mints :uskyldig:
Hva kan jeg pakke i meg i stedet? Jeg suger på friboldrops,men suuget etter sjokolade er der enda.
86% sjokolade har bare 19g karbohydrater pr 100g.
En slik sjokolade veier 100g, og har 10 ruter. Altså vil hver rute gi 1.9g karbohydrater.
86% sjokolade er ganske mektig, så 1-3 ruter gjør som regel susen.
Om du har spist kun 6g karbs tidligere i dag blir det godt innenfor grensen. :)
Jeg også har lyst på sjokolade, eller mest av alt Pepsi MaX!!! Jeg har til nå holdt meg helt unna søtstoffer, og uten Pepsi Max i snart 4 dager er rekord for min del. :D
Jeg ville foretrukket noe annet søtt enn 86% sjokoladen, for den er meget bitter synes jeg.
når eg får lyst på no godt så lage eg ostechips naaammmm
mye fett i dem så alt søtsnop forsvinne, for min del iallfall...
tar gjærne et glass cola light ved siden, men går mere i vann :)
anbefaler å prøve det om du/dere ikke har prøvd ;)
Hvordan lager jeg ostechips? Det kunne kanskje vært noe. Har holdt meg unna sjokoladen. Hadde jeg hatt mørk sjokolade hadde det nok gått ned noen ruter..
forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=9936
der finn du "oppskrifta"...
eg bruke grillkrydder på, syns det e best :)
ha gomla i meg så mye ostechips i kveld at eg
nesten e kvalm, hehe, har litt dilla på dem :p
eg får dem ikke til å blåse seg opp, blir litt myke
i midten og sprø i kantan...
såååå gode og sååå enkelt :)
Jeg ville ikke spist sjokolade. Jeg gjorde det, og nå sliter jeg med å bli kvitt den. :p Som i at det er vanskelig å ikke spise sjokolade. JEg MÅ liksom ha litt søtt...
Huffda. Da er det kanskje bra jeg ikke spiste da :D Ganske stolt av meg selv,ja!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.