< Tilbake til oversikten

Har de fleste av dere tatt "før" bilder?

Millsi sa for siden:

Jeg har IKKE bilder av meg oppstilt fra før jeg begynte på kuren. Nå ser jeg at jeg er minka,og angrer jo selvsagt litt. Men er samtidig glad jeg ikke har det å se på Hehe:o

Bee sa for siden:

Jeg har ingen oppstilt-bilder av meg selv før Ketolyse. De der jeg sitter er ille nok. :p

Men skulle virkelig ønske jeg hadde gjort det.

Viclin sa for siden:

Nei, jeg har ikke det. Har jo bilder av meg selv sånn ellers, så jeg får bare bruke de.

Toyo sa for siden:

Jeg har tatt et grusomt profilbilde av meg selv der jeg er naken..skrekk og gru...men, har planer om å få tatt en serie bilder med samme antrekk nå framover!

megselv sa for siden:

Nope, ingen direkte oppstilte bilder, men det finnes ganske mange bilder av meg fra Tr.heims turen forrige helg, hvor man i hvertfall ser ansikt og overkropp.

megselv sa for siden:

Fillern... Lilly skulle dette vært... Jeg har glemt å logge ut megselv...

Millsi sa for siden:

Må le litt av deg,Lilly :lol:

Cilo sa for siden:

Samme her, ble noen bilder da, så jeg skal nok sammenligne etterhvert!

Cilo sa for siden:

Ja dere virker ikke helt gode nå, full på tørr hvitvin eller? Vet megselv er hekta i hvertfall! :p

Kanutten sa for siden:

Mitt egentlige "JEG" sitter ikke i hvordan kroppen ser ut :o

Men i sjela, og DEN liker jeg, men er nok også sikkert moden for forbedring, men det vises liksom ikke på bilder :D

MissPhun sa for siden:

Jeg skal ta bilde den dagen jeg begynner med ketolysen :D

Nesten som gravidegalleri dette.. Hehe! Bare at her krymper vi (forhåpentligvis!) :p

Tusta85 sa for siden:

Jeg har tatt før bilder, for å ha noe å sammenligne med. Og for å skryte av meg selv selvsagt. Og jeg vil kunne se på de bildene og si høyt for meg selv at jeg ALDRI skal se slik ut igjen.

Lilly sa for siden:

:lol: Ja, akkurat. Nope, skikkelige piker holder seg til vann. :D

jeef-micro sa for siden:

Jeg tok bilde av meg selv i undertøyet, men de er helst for min egen del

solsikke sa for siden:

Eg og har tatt bilde av meg sjølv i undertøy...Skrekk og gru...
Ser fram til bildene ser litt bedre ut;)
Har merka forskjell allerede:)

-6,5kg siden 10.10, og 25cm mindre totalt:)

Toots sa for siden:

Nei og jeg angrer.
Dvs, har jo bilder altså, men mest av overkropp/ansikt.
Det jeg angrer mest på er at jeg ikke har målt heller.

Torkil sa for siden:

Hei
Vi er nok mange som har holdt oss på den "trygge side" av kameraet når vi var som størst. Jeg har hentet mine før og etterbilleder på www.ketolyse.no og skulle ønske jeg hadde hatt flere i full figur, slik det kunne være en sterk motivasjonsfaktor når man vurderer å gi blaffen i kostholdet. De som legger ut full figurbilledene her på forumet har hatt stor betydning for veldig mange som er blitt motivert til å gjøre noe med livet sitt. Vi er dem en stor takk skyldig. :):):)

Bee sa for siden:

Torkil: Du ser i tillegg MYE yngre ut på etterbildet ditt. ;)

Torkil sa for siden:

Hei
Takk, men det gjelder ikke bare meg, det er svært vanlig ved ketolysekuren nettopp fordi det er fettet som fjernes. Jeg har sett veldig mange som er blitt "10 år yngre" :D
Torkil

Bee sa for siden:

Gleder meg til å se ut som om jeg er 15 igjen. :lol: :lol:

Millsi sa for siden:

OJ,Torlkil!! FLott å se! var ei anna her inne jeg syns det så ut som hadde slanket bort flere år å!

Bee: jeg blir bare 14 jeg da..hahaha

Lilly sa for siden:

Da blir jeg i startet en av 20-årene igjen. Passer meg helt perfekt! :lol:

Tusta85 sa for siden:

Sniker meg inn og sier at det ligger før og etter bilder i journalen min om noen skulle vært interessert. ;)

Torkil sa for siden:

Hei
Det var mange sider gitt, men jeg fant billedene. helt utrolig bra. spesiellt ansikt og huden, ja og figuren for øvrig.
Grattis
Torkil :)

Tusta85 sa for siden:

Jeg ber om at du fjerner de bildene igjen Torkil. Jeg la dem ut i journalen min for at de skulle ligge slik at JEG kan fjerne dem som jeg vil.
Alternativt så sletter jeg dem fra fotoknudsen. Det siste er nå gjort.

Millsi sa for siden:

Har du et sidetatall? Blir litt ør av å se igkennom alle sidene liksom.

Lilly sa for siden:

Det lå på nest siste side tror jeg, men de ligger uansett rett over her nå hvis du ikek orker å lete gjennom den andre tråden.

Tusta85 sa for siden:

Bildene er slettet.

Torkil sa for siden:

Hei
Det er helt forståelig at mange ikke ønsker å ha billeder liggende på nettet, all ære til de som gjør det og helt OK at man fjerner dem etter en stund, de har jo ikke nyhetens interesse for altid.:)

Vennlig Hilsen
Torkil

Kokkosbolla sa for siden:

Jeg tok bilder av meg selv i undertøyet i fjor (før jeg startet med prosjekt gå ned i vekt). Og så har vi endel andre bilder siden vi giftet oss da...
Men siden jeg begynner med ketolyse så hadde mannen vært så elskverdig å ta bilde av meg i helfigur både foran og bakfra når vi var i bursdag på fredag... Så får vi se om noen uker da om det er noen forskjell.
Syns bilder er veldig motiverende!

Nille sa for siden:

Nei FØR nei, da rømte jeg langt unna og gjemte meg om jeg så et kamera. Jeg har noen bilder, men de viser på ingen måte virkeligheten.
[font=Comic Sans MS][/font]
Men jeg angrer på at jeg ikke tok "før" bilder i bikini/undertøy..... Ikke for å vise dem frem etterpå, men for min egen del....

megselv sa for siden:

Etter å ha lest denne tråden har jeg nå tatt bilder, fysj og fysj så grusomt. Fikk helt noia av å se de bildene og egentlig burde de henges opp på kjøleskapet og det burde ikke være no problem å holde seg unna det jeg ikke skal ha når jeg ser på disse :(

Lilly sa for siden:

:klemme:

Burde nok gjort det jeg også, men jeg har ikke batteri i kameraet. :D

Millsi sa for siden:

Glad for det? hehe

Lilly sa for siden:

Nja, tja, si det? Ja, jeg må vel si det. Jeg glemte nemlig laderen i Køben i sommer, så jeg må faktisk ut å kjøpe ny før jeg kan få tatt bilder. Ikke aner jeg hvordan selvutløseren funker heller. Maaaange gode unnskyldninger her. :knegg:

MorStine sa for siden:

Nei, har ingen oppstilte bilder fra førjeg begynte, men har lagt ut bilder fra mars og fra oktober i en annen tråd, tror man ser relativt god forskjell der. Har helfigursbilder av meg selv med klærne på da, som jeg skal prøve å få lagt ut til sammenlikning etterhvert.

SusieBlues sa for siden:

Mannen min tok bilder av meg i undertøyet i fjor sommer, eller var det enda før? Må finne ut hvor jeg har lagret bildene..
Vi tok bilder 5 aug i år også. Blir moro å sammenligne etterhvert..

Selv om det er "forferdelig" å se før-bildene, "Herregud, så jeg virkelig slik ut", så er det jo også en fryktelig seier, "Jeg tok tak i livet og kostholdet og se så flott jeg har blitt"!

Alle her inne har så god grunn til å være stolte! Det er jo ingen andre som har forårsaket endringen, det er bare vi som har byttet litt ut på hva vi putter i oss! Stor klem til alle her inne! :klem: Stå på! :boxing:

Torkil sa for siden:

Hei SusieBlues
Har du funnet billedene? Noe å dele med oss andre?
Uansett vil du ha en sterk motivator på vei ned eller når du skal stabilisere vekten. Billder sier bokstavelig talt mer enn tusen ord.
Vennlig Hilsen

MorStine sa for siden:

Torkil; Sendte deg bildene mine på pm som du ba om, men du kommenterte aldri dem, vet ikke om du en gang har sett dem... Om du får brukt de på ketolyse.no som du sa, så er du fri til å gjøre det for min del. Håper mine flotte resultater kan motivere fler:)

Eva sa for siden:

Kjempefine bilder Torkil, det er slike som er så utrolig inspirerende!! Men finner de ikke på Ketolyse.no. Har du en før-og-etter side der?

Torkil sa for siden:

Hei
Diner billeder er kjempebra. men jeg husker ikke å ha sett dem i min E-postkasse. Jeg får ca 50 mail pr dag. så det kan hende jeg har vært for kjapp med delete :o:o:o

Beklager det veldig, siden du var så snill å sende dem.

Vennlig Hilsen

Eva sa for siden:

Tusen takk Gerd, nå fant jeg plutselig mange undermenuer.:D

Og så har jeg nettopp nå tatt førbilder, gleder meg enormt til å ta etter-bilder, bilder som skal få folk til å svime...:w00t:

Janis sa for siden:

Jeg har tatt bilder :)
Skal jommen legge de ut!

Torkil sa for siden:

Vi gleder oss
Torkil

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.