Da prøver jeg noe nytt! Da jeg så resultatene til Safir (som jeg kjenner fra før) så var jeg ikke i tvil! :D Jeg har prøvd både GR og suppediett før, uten videre hell.... Men ned må jeg, to barnefødsler har gjort sitt, og jeg vil føle meg vel igjen!
Jeg skal ned 15-20 kg, begynte torsdag og gleder meg til veiing og måling av cm neste torsdag! Foreløpig går dette fint, men jeg er allerede lei av omelett-smak! :rolleyes: Ziggylappene var sååå gode torsdag/fredag, men i dag har det gått mest i salat gitt!
Jeg må si at det er utrolig hvor mye dere har gått ned her inne, kjempeflinke er dere!!!
Moro at du er her vennen!!! Dette blir spennende!!
:klem:
Jeg har stekt ziggylappene mine lengere og ikke most cottagecheesen, og det hjalp på omelettsmaken. Jeg blir ikke lei faktisk (bank i bordet!). Tar på masse smør og godt pålegg :D!
Presentere seg ja... nei, det har jeg jo ikke gjort, glemte det helt faktisk. :D
Vi bare MÅ greie dette. :klem: Vi får peppe hverandre opp hver dag, også må vi få Safir til å sende oss daglige oppdateringer om hvordan det går, så holdes kanskje motet oppe, og så kan vi fortsette i samme steamen som hun. :D
Jeg håper bare for min egen del at den første uken el to går bra vektmessig, ellers vil det bli tungt tror jeg. I hvertfall med tanke på Atkins-forsøket for 2,5 år siden, som ikke endte særs bra, selvom jeg gikk ned endel før jeg måtte kutte.
Og jeg signerer meg selv :knegg:
Og Safir masse oppdateringer om vektnedgang, ja. Jeg snyntes det var helt grusomt når vekten viste pluss idag:( Og vet at om det ikke er noen minus om 1-2 uker er det tilbake til sjokoladen for min del:eek:
Lykke til Shnuppsi :klem:
Skal heie deg i mål, dette klarer du!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.