< Tilbake til oversikten

Vann

Merre sa for siden:

Hei!
Lurer bare på hvor mye vann dere drikker.Går det ann å drikke for mye?

Selv drikker jeg ca. 4-5 liter.
Prøver å få i meg mest mulig på dagen, om kvelder er jeg forsiktig.
Orker ikke å opp mange ganger på natta.

SusieBlues sa for siden:

Jeg drikker ca 3 liter om dagen. Det er passe for meg. Drikker ikke noe annet.

lokkebiff sa for siden:

Jeg tenker som så at dersom en er frisk og ikke har noen plager, så regulerer kroppen fint selv hvor mye væske den trenger. Og dermed går det ikke ant å drikke for mye.

I starten av hver ketose jeg har vært i, er jeg ubeskrivelig tørst. Jeg har vært oppe i 9 liter vann på en dag. Men dette avtar, og til vanlig drikker jeg mellom 3 og 5 liter om dagen.

Så som sagt; så lenge du er frisk, og så lenge du lytter til kroppen, kan du ikke drikke for mye!

Merre sa for siden:

Drikker ikke noe annet jeg heller. Blir ganske lei av og til. Tåler ikke kunstig søtningsstoff, så jeg har ikke noe valg.Putter av og til sitron og agurk oppi, da dette er vanndrivende og friskt.

Smula sa for siden:

Jeg ligger "bare" på mellom 1,5 og 2 liter. Over 2 har jeg ikke en sjanse i havet. Uten sammenheng forøvrig...

SunnhetMedSirrup sa for siden:

iskaldt vann rett fra kjøleskapet er nesten treningen selv ;)

kroppen bruker nemlig opp til 800 KJ for og varme det opp ( hvor mye vann var nå det igjenn, da? :confused: tror det var 2,5dl )

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.