Lurer på en liten ting.....Når jeg tester med stix, så blir ikke hele firkanten lilla, bare en del av den (ofte sentrert i midten). Har dette noe å si? Hører andre får hele firkanten lilla. Jeg har slike stix som er kjøpt på apoteket. Håper jo at så lenge noe er lilla, så betyr det at jeg er i ketose, men ble så usikker når jeg hører andre har hele firkanten lilla....
Du må lese på boksen hvor lenge etter du har tisset på/dyppet stixen du kan lese av stixen. På mange typer "sentrerer" fargen seg på midten - men da har det gått for lang tid. På noen står innen 15 sekunder, på andre et par sekunder.
[font=Comic Sans MS][/font]
man har du utslag etter korrekt tid spiller det ingen rolle hvor utslaget er eller hva fargen er.
Jeg sikter så godt jeg kan, men ikke alltid like lett :D Men det kan jo hende at ikke hele firkanten er våt....
Jeg har den typen som kjøpes på apoteket, og den skal leses av etter et minutt. Men stixen endrer seg sjelden i løpet av den tiden. Den blir pang lilla (i midten) også holder den seg slik. Satser på at det er riktig likevell.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.