Helt fersk i gamet!
Har bestemt meg for å prøve å gå ned 14-15 kg, og syntes denne "kuren" virker overkommelig.
Fikk en gutt i juni, og nå er jeg lei av flodhestfølelsen. Gikk opp 23 kg, har tatt av meg 18 kg men vil enda ned 14-15 kg til.
Ammer ikke, så da er det vel fritt frem for å prøve seg her :D
Men, HVA trenger jeg?
Sitter å skal bestille på ketolyse.no nå.
Hvilke tabletter trenger jeg?
Kjøper med boken og bakemiksen også, så kan jeg få bakt litt lapper i det minste.
Kjenner deg igjen fra BP ;)
Helt fersk her også, begynte idag.
Jeg bestilt, nettilgang på forumet der, men vet ikke helt hvor nødvendig det var.
Bestilte 3 bokser med vitaminer og mineraler(de som finnes der)
Og bakemixen og soyaprotein om jeg skal prøve meg på baking etterhvert :nikker:
Men som sagt helt fersk her også, så vet jo egentlig ikke :D
Jeg er jo så avansert at jeg bruker samme nick overalt, så jeg er ikke så vanskelig å kjenne igjen nei :_plystre:
Tror jeg bare bestiller opp 1 boks av dette nå i første omgang. Vil se hvor raskt jeg går ned før jeg bestiller mer. Vet jo ikke hvor mye jeg har bruk for.
Forumet gidder jeg ikke betale med inn på. Bruker nok heller dette! Virker som det er endel damer her med masse erfaringer og råd ;)
Dere trenger de tre pilleboksene fra Ketolyse. Stiksene er greie å ha for å sjekke om en er i Ketose.
Boka er fin å ha for å lære om dette, samt som oppslagsverk etterhvert når du lurer på noe, for det kommer dere sikkert til å gjøre.
Bakemiksen bruker jeg til brød (oppskrifta på boksen), men her er masse oppskrifter i forumet, så dere finner nok noe godt. Oste/nøtte muffinsene er gode syns jeg.
Lykke til. Bare spør, men lurt å bruke søkefunksjonen for de fleste spørsmål har faktisk vært spurt før!
Jeg, sier som megselv, jeg bestilte alt inkl nettilgangen, men den tror jeg nok jeg kanskje kunne spart meg, for det var langt fra så mye oppskrifter der som jeg hadde håpet.
Jeg er på andre dagen i dag og foreløpig går det kjempebra... :knegg:
Synes jeg kjenner igjen nickene jeg også, men jeg har ikke vært på BP, bare på NM og FP... Kan det stemme at jeg drar kjensel på noen av dere derfra? Jeg er også så avansert at jeg har samme nick overalt...
Tilbake til spørsmålet. Jeg ville bestilt alt av tabletter, du trenger alle, boka, strips og bakemix. Som megselv skriver, tilgang til forumet har jeg aldri sett behovet for, har jo forumet her:D
Hei:) jeg er også en dinbaby bruker:) samme nicket... cec26...
Jeg begynnte onsdag 10 oktober, skal gå ned ca 14 kg etter to tette fødsler 18 mnd i mellom... har gått ned 5 kg på to uker, veldig fornøyd hittil.. jeg kjøpte alle tablettene som var jeg... så tror jeg ville ha gjort det.. lykke til:)
Jeg har også vært på sm og nm. Meeen minstejenta mi er en del eldre enn deres da (siden jeg leste amming et eller annet sted i tråden). Hun er født i oktober 05
Bp, Nm og Sm damer her ?? Så koselig da!! :)
Selv er jeg aktiv på Bp i juni-04 :)
Dessverre kjenner jeg ikke igjen noen av nickene deres, og selv bruker jeg et annet nick her inne.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.