< Tilbake til oversikten

Trening?

Lilly sa for siden:

Hvor mye kan og bør man egentlig trene når man går på ketolysekuren?

Jeg har hørt at man ikke skal trene beinhardt, men hvor går egentlig grensen for beinhardt, og hva er grunnen til at man ikke skal trene så hardt?

Hilsen en skikkelig fersking, som begynner på kuren i morgen. :D

Gerd sa for siden:

Det er forskjellig fra person til person. Man kan oppleve å bli mye fortere sliten, orker knapt nok løfte beina når man er i ketose.
Det er bare å prøve seg frem, og gjør det du orker. Torkil anbefaler i boka en gåtur på ca 30 minutt hver dag...

Kjempemasse lykke til :)

JenJen sa for siden:

Signerer Gerd jeg, prøv deg frem :) Da har du jo også en ypperlig mulighet til å prøve nye treningsformer, kanskje du finner noe som passer helt perfekt til deg (som du ikke engang visste om) :)

Lilly sa for siden:

Takk, da skal jeg prøve meg litt frem. Jeg har nemlig nesten fått inn en vane å trene på SATS noen dager i uken før jobb, men det er jo ikke akkurat beinhard trening kl 06.15 på morningen, så det burde gå bra håper jeg. :D

Safir sa for siden:

Det gikk jo bra med den timen vi trente, og den var jo ganske intens. Men jeg merket at jeg ble MYE fortere sliten enn tidligere. Og så var jeg jo heeelt utslitt på kvelden. Jeg vet ikke om det har sammenheng med treningen, eller om jeg generelt var sliten etter to hektiske uker.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.