< Tilbake til oversikten

To uker - ny kropp! Et lite bildebevis :)

Safir sa for siden:

Jeg er sååå glad, denne kuren er helt fantastisk! Jeg har endelig funnet hvordan jeg skal miste mine godt plantede svangerskapskilo. Jeg har holdt vekten i ca. et år med lavkarbo-inspirert kost, men har ikke gått noe ned. Jeg har ca. 20 kg overvekt.

Jeg har ikke veid maten jeg spiser mer enn en dag, men har kontrollveiinger av og til. Jeg kom i ketose etter en dag, og har vært det siden. Jeg har ikke vekt hjemme, men jeg var på jentetur i helgen (og ja, jeg var i ketose da jeg kom hjem :kry: ) og da veide jeg meg. Jeg regner med at jeg hvertfall har mistet åtte kilo på de to første ukene.

Jeg var og handlet, og måtte ned to størrelser. Flere klær er alt for store, og klær som ikke har passet på en evighet passer. Det er jo ikke til å tro etter så kort tid!

I dag tok jeg på meg en smal bukse i str. 42 (som ikke har passet på flere år med iherdige slankeforsøk), og for to uker siden fikk jeg så vidt på bukser i str. 46.

Jeg må bare juble litt! Koser meg jo med masse god mat og ost!!

Da har jeg tatt bort bildene, da jeg ikke ville ha de liggende ute for "evig". Håper det var inspirerende for noen :).

poff

Safir sa for siden:

Og så må jeg takke for all hjelpen jeg har fått fra alle her inne!!!

Tuuusen takk :klem:!

Safir sa for siden:

Hmm...

Hvorfor vises ikke bildene slik de gjør i andre forum? Ser dere ved å trykke på linken?

Veggpryd sa for siden:

Det er jo helt utrolig! Bare 2 uker! Det er jammen godt jobba, du har vært kjempeflink. :) Fra 46 til 42. åh... misunnelig.
Edit: Linkene virker fint de. :)

Gerd sa for siden:

Jøss, dette var stor forskjell på så kort tid :D

Gratulerer!!!!

safran sa for siden:

Utrolig bra jobbet! :) Du er kjempefin!

Georgine sa for siden:

Du har oppnådd mye på kort tid! :heia: :heia:

Tittentei sa for siden:

Så flink du har vært, gratulerer:)

Toyo sa for siden:

Så flott du er, både før og nå! Men, skjønner at det var godt å gå ned i vekt og så så mye på så kort tid! Imponert! Dette skal du klare!:heia:

Jeg har også nettopp begynt på ketolyse og opplever det samme som deg, men kanskje ikke så drastisk forandring enda. Men, jeg er fornøyd og det kjennes utrolig godt på klærne! Føler meg nesten litt "ny" jeg også, og bedre skal det bli!:D

Kan jeg spørre om hvordan dine 2 uker har vært? Hvar er en typisk dagsmeny for deg? Trim? Kjenner jo prinsippene nå, men kjekt å få noen andres opplevelser og meny for inspirasjon!:jupp:

Hilsen en også nyfrelst ketolyse-tilhenger!:D

Millsi sa for siden:

Gratulerer!!! Har veiedag i morgen jeg:D Tror ikke jeg har gått ned like mye,men noe er det vel :D

MorStine sa for siden:

klapper Du har vært kjempeflink, gratulerer. Nydelig er du! Det var du på de første bildene også da! Stå på videre!

Og du, dersom du fjerner tallet og ? etter jpg i bildeadressen får du opp bildene rett på innlegget i stede for link:) Hvis du ikke alt visste da:)

wander sa for siden:

Du må ta bort det som står etter .jpg på filene dine, så kan du legge linken inn i tagen for å vise bilder (den gule med fjell og sol)

Da skal bildene komme fram... :)

Janis sa for siden:

Utrolig bra!!!

Lilly sa for siden:

Du ser bare såååå bra ut! Knallflink har du vært! :jupp: :klapper:

I morgen starter jeg også! :hyper:

Safir sa for siden:

Så moro vennen!!

Regner med at du er Lilly jeg kjenner :p!

Ring om du lurer på noe/trenger inspirasjon!

Safir sa for siden:

Takk!

Nå er det litt sent, skal prøve å legge inn litt info i morgen jeg :D

Tusta85 sa for siden:

SÅ flink du er!!!

Lilly sa for siden:

Jepp, det er meg. :D Og du skal nok ikke se bort fra at jeg ringer for tips, for pr akkurat nå er jeg ganske blank. Tusen takk, du er min inspirasjon akkurat nå. :klemme:

Toyo sa for siden:

Flott!:D

megselv sa for siden:

Har jo akkurat pratet med deg, men sier det igjen- for en forandring :D
Du er bare helt super snuppsa :hug: Virkelig ett resultat på bare to uker altså, så det fort på landstreffbildene også :jupp:

Kommer sikkert til å pumpe deg for informasjon når vi snakkes i morgen også :D

megselv sa for siden:

[quote=megselv;354342]Har jo akkurat pratet med deg, men sier det igjen- for en forandring :D
Du er bare helt super snuppsa :hug: Virkelig ett resultat på bare to uker altså, så det fort på landstreffbildene også :jupp:

Kommer sikkert til å pumpe deg for informasjon når vi snakkes i morgen igjen :D

Smula sa for siden:

Flotte bilder, du. :)

Dæsken, som du ligner på min danselærer i min spede ungdom! :eek:

sirimor sa for siden:

Gratulerer med supert resultat!! Du har vært kjempeflink:D

Stinen sa for siden:

wow! gratulerer. så veldig mye mer opplagt ut. plystre plystre Utrolig deilig med sånn et resultat.. Og det får en til å lure på hvor mye av den str. 46 som var væske og oppblåsthet!! Veldig deilig å være kjøtt og blod og ikke luft og vann. Kjempe flott jente!

Tuppen sa for siden:

Fy F****!!!!!
Du har virkelig gjort en jobb de to ukene- du ser sååå nydelig og frisk ut!!

Sweetflower sa for siden:

Gratulerer =) Jeg er helt fersk her, så dette er inspirerende!!! :)

Torkil sa for siden:

WOW !!!! Dette er utrolig flott. Garantert SUPER-motivasjon for mange
Torkil
:D

*Mette* sa for siden:

For en babe:D

Cilo sa for siden:

Du er SÅ fin vennen, og man så det utrolig godt på deg!! :D

Tussa sa for siden:

Steike! På to uker!? Gratulerer så mye! :blomster:

Safir sa for siden:

Jeg har hittil ikke telt karber så nøye, for jeg har vært i ketose og gått jevnt ned.

Jeg spiser en del Ziggylapper med smør, skinke, ost osv. til frokost. Har jeg ikke det blir det kokte egg med baby bell ost.

Til lunsj på jobben velger jeg ofte noen salatblader, skinke, ost, litt paprika/agurk/tomat og majones.

Middager har variert etter oppskrifter jeg har funnet her. Jeg har minsket på grønnsakene i forhold til hva jeg pleier, men bruker mye creme fraiche og sæterrømme. Ikke så mye følte hittil. Ting stekes i smør.

Til kvelds kan jeg f.eks. spise ziggylapper igjen, avokado m/reker og majones, av og til koser jeg meg med baconsnack og baby bell.

Mye av fettet mitt kommer fra meieriprodukter, men det ser foreløpig ut til å gå bra.

Ellers drikker jeg masse vann og noen kopper te på jobben.

Jeg har enda ikke spist noe søtt, og har kuttet ut Pepsi Max.

Toots sa for siden:

Fantastisk resultat!
Fin er du! :)

Karbosara sa for siden:

Såå fin du er!!!!:p:blomster:Gratulerer!

Jeg vil også bli så fin!!!:rolleyes: Skal jammen ta bilder jeg og. Starter kuren på fredag

Toyo sa for siden:

¨
Tusen takk for svar!:D

Ser at vi spiser ganske likt, men kanskje du bruker mer creme fraiche/seterrømme til middag og sånt en meg. Men, det er jo bare bra. Bare jeg som synes det er litt hard kost og sambo liker det ikke, men prøver å inkludere det.

MEN, som kanskje kan innvirke på at jeg ikke går like fort ned(men, er likevel fornøyd!) er Pepsi Max...jeg er pepsimaxoholiker..:rolleyes:..har redusert, men det blir nok litt mye allikevel. Så, det skal jeg nå kutte ut! Det har jeg gjort før og nå fikk jeg en ny piff, for det kan innvirke på vekttapet mitt og er jo heller ikke bra for tennene!(syren) Blir kanskje hardere å kutte det ut enn det var å kutte ut karbo generelt...:rolleyes:...men, nå er jeg så godt inne i ketolyse og jeg har det så bra, at det skal jeg fikse!:boxing:

Er enig med deg at Ziggy-lapper er nammenamm! Du har kanskje prøvd det, men det er også knall godt med skinke inni! Litt røre på platen, så litt skinke, før man heller på litt røre til!:D

Lykke til videre, er overbevist om at du vil nå målet ditt! Og det SKAL jeg også, kanskje bare litt seinere enn deg!:)

Everio sa for siden:

Måtte innom på dette forumet igjen jeg også ;)

Så flink du har vært :klem:

Torkil sa for siden:

Hei
Vil du ha noe imot at jeg legger dette ut på www.ketolyse.no, jeg prøver å samle litt fotodokumentasjon (inklusive mine egne billeder) under "brukernes erfaringer".
Send evt originalfotoene til [EMAIL="[email protected]"="[email protected]"][email protected][/EMAIL], da blir de finere enn om jeg "rapper" dem her ;)

Vennlig Hilsen
Torkil

nettan sa for siden:

Grattis:)
Kjempe flott både før og etter :)

Eplekjerne sa for siden:

Ser ingen bilder, jeg. :(

Gratulerer med super nedgang!

Safir sa for siden:

Takk :)

Fotoknudsen er nede til søndag morgen ser jeg, så derfor synes de ikke.

Eva sa for siden:

Jeg ser ingen bilder jeg...:hylgrine:

Ok, så først nå det med at Fotoknudsen er nede.... Gleder meg til å se!:w00t:

Eva sa for siden:

Nå ser jeg de Safir.:cool: Kjempeflott er det.:eek: Inspirerende å lese!!:D

Eplekjerne sa for siden:

Nå ser jeg bildene! Kjempefin er du!

Bee sa for siden:

Du er råflott Safir! :loveshow:

Safir sa for siden:

Takk alle sammen! Da er bildene borte :)

Kokkosbolla sa for siden:

Kjempeflott! Utrolig resultat på bare 2 uker!

Hvor mange kg er det snakk om i forskjell da?

Safir sa for siden:

Jeg har ikke batteri i vekten min, så det vet jeg ikke :)

Men mellom 8 og 10 nå vil jeg tro (veide meg hos venninne forrige helg).

Torkil sa for siden:

Hei
Jeg er langtfra noen dataekspert og får ikke opp billedene heller ikke med høyreklikking. Noen som vet hvorfor?
Torkil :o

Safir sa for siden:

Det er fordi jeg har tatt de bort :)

Millsi sa for siden:

:( fikk ikke til å se jeg! Men tipper du er snasen!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.