Nille sa for siden:
Og her er jeg etterpå...................
Og her er jeg etterpå................... Det var helt vannvittig !!!!Nille sa for siden:
Og her er jeg etterpå...................
Og her er jeg etterpå................... Det var helt vannvittig !!!!HP sa for siden:
Knallbra Nille! :lol:
Summer sa for siden:
Dette så gøy ut! :ja:
(gleder meg til å feste med deg...:p )
Nille sa for siden:
Som dere ser så lo jeg så jeg grein .... !!! :D
MHM sa for siden:
Hysterisk morsomt! [color=navy][/color] Er det du som er i lyse klær, Nille? Si meg - er du 47 år og skal bli bestemor??? :eek:Summer sa for siden:
Ja, ikke sant???
Hun ser jo sååååååå uforskammet ung og flott ut!!!! :stortsmil
Nille sa for siden:
:rodme: Ja, det er meg i lyse klær og ja, jeg er 47 (snart 48 - i oktober) og ja, jeg skal bli bestemor 21. august eller deromkring !Tusen takk, det var snillt spurt !! ........og siden du spør slik, håper jeg at jeg klarer MUP målet mitt til barnedåpen !! :D :rodme:
Anne sa for siden:
Jeg håper også at du når målet ditt, men ikke pga barnedåpen:D Tror nemlig du tar "kaka" uten ytterligere "forbedringer":D :D :D :D :D :jegvant:Summer sa for siden:
:ja:
Fedonisten sa for siden:
Fy flate Nille!!! :)
Håper mannen din synger for deg ofte;
Førr ei dame som du! Vil æ leve!! Vil æ leve!!!
Ikke bare intelligent og flink og smart - men vakker også!!!
:klem:
magdalena sa for siden:
Det så forferdelig morro ut!:syklubb: Nille ser jo så godt ut at jeg snart mistenker henne for å plusse 20 år på alderen...?Trodde det var andre veien det fungerte.:forvirret
Nille sa for siden:
Det var moro ja !!!:D
Det var snilt sagt om alder :rodme: - tror nok bildet har vært snilt med meg. (heldig vinkel eller noe). Det er opptil flere stykker som har sett meg i virkeligheten her og de kan bevitne at jeg nok ser noe eldre ut ja !!! :o
Helt sant !!
melene sa for siden:
Knalltøft laget!
Huldr sa for siden:
Jøssenam, Nille!!! Flott er bare første bokstaven...! Dessuten: rene konseptkunsten jo!!! Misunnelig... på begge deler... :)
Lyst til å printe ut det første bildet og henge det på kjøleskapet hvis jeg får...
Anne sa for siden:
Jeg har sett Nille. Hun er så sprek! Bestemora....snart?Nille sa for siden:
Print i vei du !!!
:klem:
smosje sa for siden:
jeg MÅ simpelthen bumpe denne!! :lol: :lol:
Håper det var ok, Nille!!
mofe sa for siden:
ah, var det denne du snakket om i helgen, Nille :)
:lol:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.