< Tilbake til oversikten

Hva må kjøpes inn?

Lilly sa for siden:

Da har jeg bestemt meg - det startes på ketolysekuren så fort jeg får litt svar her. :D

Jeg sitter nå og skal bestille fra ketolyse.no, men hva må jeg ha?

• Boken?
  • Ketosestix?
  • Magnesiumtabeletter?
  • Krom, kalium, kalsium?
  • Selen, sink, vitaminer?

LilleRosin sa for siden:

Om du først skal bestille der, så hadde jeg bestilt Ketolyse Bakemix også. Den er fin å ha om du vil prøve noen av oppskriftene.

Smula sa for siden:

Ja takk, alt sammen, sier Ole Brumm.
Men start iallefall med boken!

MorStine sa for siden:

Hvis du er 100% sikker på at du skal starte ville jeg kjøpt hele den lista der ja. Uhyre viktig at du starter med kosttilskuddet med en gang. Men som Rosina vår skriver, så er det å anbefale å ha bakemixen i skapet også. Jeg er tom, men skal kjøpe på Meny i morgen, da har man litt fler variasjonsmuligheter...
Hvis du ikke er helt sikke, ville jeg begynt med boka...

Lilly sa for siden:

Jeg har startet i dag, og bestilte alt i går, og håper da at pakken kommer snarlig iom at jeg trenger vitaminene. :)

Safir sa for siden:

Kjøper du på Jessheim? Da jeg var der for et par dager siden var det tomt, og de skulle bestille mer.

Lilly sa for siden:

Nei, jeg bestilte fra ketolyse.no.

MorStine sa for siden:

Ja, kjøper på Jessheim. Var der forrige fredag og kjøpte tablettene, men tok meg ikke råd til bakemix da, blir jo mye på en gang, og jeg har ikke savnet det så mye;) Har ikke brukt det siden i august. Men nå skal jeg kjøpe en boks så jeg har den siste mnd på ketolyse...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.