bestilte varer fra dialife for under 2timer si,
no fikk eg mail om at varene var sendt og at
eg ville få dem om 3-4dager...
blir veldig imponert om det tar så kort tid å
få dem, men syns det at pakken ble sendt etter
2timer var imponerende nok :)
bestilte 2pk kokosmel, 1pk tortilla lefser og 8poser med div sjokolade, hehe...
ble tett under 700kr med porto, syns ikke det va såå ille :)
tenkte eg skulle spare det meste til jul, men skal prøve å bake litt med
kokosmelet sånn at eg ikke står ei uke før jul å ikke får noen vellykka kake :p
Spennende nettside!
Har selv god erfaring med å bestille fra danske nettsteder, de bruker å være superraske, så dette vil jeg nok prøve en gang senere.
Når man bestiller for over 200 NOK så må man jo vanligvis betale toll/moms og fortollingsgebyr, hvis den blirstoppet i tollen. Hvilken erfaring har dere med det?
eg spurte dem om det når eg bestilte, her er svaret eg fikk:
"Vi plejer ikke at have problemer med toll, så bare glæd dig til dine varer
ankommer om mellem 3-4 dage."
Nå sjekket jeg forresten portoen selv...for 1 kokosmelpakke og 1 sjokolade(1,1 kilo) skulle de ha 175 DKK i porto! Og 165 DKK for 3 små sjokolader som går i en boblekonvolutt!Kjempe dyrt!!!! Har bestilt masse ting(klær) som har vært tyngre enn det før til under 50-lappen i porto!
Vel, så står over det..synd at de skal ta seg så godt betalt :(
Jeg venter også på pakke. Fikk mail forrige mandag om at den var sendt, har fortsatt ikke mottatt den. Det sto i mailen at jeg måtte varsle om jeg ikke har mottatt den innen de neste dagene. Har sendt mail til dem om det nå.
OKej! Her har vi jo løsninga før jul:D
Har snust litt på diallife før, men synes nettsidene deres suger, så jeg har vegra meg. Men portoen var dyr, ja.
Har både tortillaslefsene og pasta fra dialife i hus.. Og begge delene var snadder!! Det er sååå godt å kunne ha pasta til maten av og til istedet for brokkolien. Samt lage salat rulla inn i tortillas til lunsj... Begge delene metter veldig godt!! :D
Hentet pakken i dag. Tortillalefsene er yummi! :sikle:
Jeg fikk med litt ekstra i tillegg til det jeg har bestilt. Smarte folk, gir meg smaken på enda mer jeg kan bestille. Hihi.
Jeg fikk det kanskje fordi det var første bestillingen min?
Jeg fikk ekstra godteri, smaksprøver. :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.