< Tilbake til oversikten

Nå står mitt første ketolysebrød i ovnen

Millsi sa for siden:

Men FY,dette kan bli en dyr slankekur om jeg ikke finner andre oppskrifter :lol:

Brukte den som stod på bakemixpakken,og der skulle dte være 4 DL med makemixpulver. Det er jo ikke lnagt fra hele pakken det..jeg brukte 2 dl i går til vaffler. :p

Men jeg har fler oppskrifter på lur,så får vi bare se hva det neste blir ;)

Millsi sa for siden:

Ja,jeg har sett på det jeg å. Har samlet noen fler oppskrifter å. Må finne det som paser best for meg.

Agurk sa for siden:

Mitt første står også i ovnen nå. Spennende. Lagde en litt "raus" porsjon, sånn at jeg kunne fordele det på to former. Vil fryse det ene. Jeg hadde dessverre ikke sesamfrø, så jeg improviserte litt, men jeg tror det gikk bra. Er veldig spent på hvordan det smaker!

Lilly sa for siden:

Tro om jeg må ut å kjøpe ingredienser i morgen, så jeg får prøvd meg også. Tenk å kunne spise en brødskive med kokt egg f.ex... drømme

SkinnyToBe sa for siden:

Jeg spiser brødskiver til frokost 3-4 ganger i uka.
Nam nam. Jeg baker (naturlig nok) Lollypop!-brødet.
Det er godt, og inneholder ikke de dyre ingrediensene.
Lykke til på oppskriftaleting. :-)

Millsi sa for siden:

Nå er det smakt..har smakt bedre for å si det sånn..:lol: Men jeg fikk det ihvertfall ned. Storebror spytta ut igjen,lillebror spiste opp halve skiva si (han fikk bare ei halv ei)

Venner meg sikkert på det.

Millsi sa for siden:

Jeg hadde på ost,men egg og laks hadde sikkert passet bedre!

wander sa for siden:

Og jeg fortsetter å reklamere for Isetbrød, jeg...

Jeg har riktignok ikke laget noen andre brød, men Isetbrødet er superdupergodt! :D ...og ikke dyrt å lage heller...

Lollypop! sa for siden:

Det var bakemiksbrødet?
Prøv iset eller Lollypop! du. :-)

Lilly sa for siden:

Og oppskrift til Iset-brødet finner jeg hvor?

megselv sa for siden:

I morgen skal lollypop brødet bakes :D

Lilly sa for siden:

Jepp. :D

Millsi sa for siden:

Jeg har oppskriften på dette brødet å. Men hadde ikke alt som skulle oppi- Så da valgte jeg den oppskriften som hadde det jeg skulle ha :)

Toyo sa for siden:

Åhhh, de brødene må jeg lage!

Lollypop brød

Lilly sa for siden:

Link til Lollypop-brødet har jeg lagt ut lenger opp i tråden. Iset-brødet har jeg ikke, men har et sterkt ønske om at noen kan finne en link til meg. :D

Cilo sa for siden:

Høres oppløftende ut! :p

Lilly sa for siden:

:gliser:

Toyo sa for siden:

Jeg trodde det var Iset brødet...henger ikke med i svingene i dag...:rolleyes:..men, her er Iset brødet:

Iset brød

Smula sa for siden:

Jeg lager nabo-brødet (regner med at vi snakker om den oppskriften som står på bakemiks-burken?) med ca halvparten av bakemiksen, og det går like greit, det.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.