Men FY,dette kan bli en dyr slankekur om jeg ikke finner andre oppskrifter :lol:
Brukte den som stod på bakemixpakken,og der skulle dte være 4 DL med makemixpulver. Det er jo ikke lnagt fra hele pakken det..jeg brukte 2 dl i går til vaffler. :p
Men jeg har fler oppskrifter på lur,så får vi bare se hva det neste blir ;)
Mitt første står også i ovnen nå. Spennende. Lagde en litt "raus" porsjon, sånn at jeg kunne fordele det på to former. Vil fryse det ene. Jeg hadde dessverre ikke sesamfrø, så jeg improviserte litt, men jeg tror det gikk bra. Er veldig spent på hvordan det smaker!
Jeg spiser brødskiver til frokost 3-4 ganger i uka.
Nam nam. Jeg baker (naturlig nok) Lollypop!-brødet.
Det er godt, og inneholder ikke de dyre ingrediensene.
Lykke til på oppskriftaleting. :-)
Nå er det smakt..har smakt bedre for å si det sånn..:lol: Men jeg fikk det ihvertfall ned. Storebror spytta ut igjen,lillebror spiste opp halve skiva si (han fikk bare ei halv ei)
Link til Lollypop-brødet har jeg lagt ut lenger opp i tråden. Iset-brødet har jeg ikke, men har et sterkt ønske om at noen kan finne en link til meg. :D
Jeg lager nabo-brødet (regner med at vi snakker om den oppskriften som står på bakemiks-burken?) med ca halvparten av bakemiksen, og det går like greit, det.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.