< Tilbake til oversikten

Se hvem som har utestengt fra blogg??

Kanutten sa for siden:

På samme måte som at man kan utestenge folk, kan man da SE hvem som har utestengt hvem?? Kan JEG se hvem som har utestengt meg?? Hadde vært kjekt å vite, for det er jo en grunn til det da...

Distrea sa for siden:

Er det ikke sånn at alle som ikke er på vennelista er automatisk utestengt? For dette gjelder bloggene?

Kanutten sa for siden:

Æhhhhh hvor er disse vennelistene da??

Distrea sa for siden:

på kontrollpanel

du kan feks klikke på navnet mitt, der kan du "legge til som venn"

hvis du tør:p

Kanutten sa for siden:

Hvis jeg IKKE har vært der og IKKE har klikka på noen, er jeg automatisk uvenn med hele bunsjen da??

Distrea sa for siden:

hahaha... JEPP... sånn er det!

hehe... nei tror ikke det;)... du kan legge folk i ignorer liste også tror jeg... har ikke satt meg sånn inn i disse greiene jeg. Kikk litt på kontrollpanelet... lær meg litt når du har funnet ut av det da! :p

Kjempe fint om noen andre komenterer dette asså... noen som har peiling mener jeg :)

Kanutten sa for siden:

'

Trives med å være salig uvitende jeg :D

Alt jeg ikke vet kan da tillegges min uvitenhet og ikke dumskap :p

Distrea sa for siden:

hehe... :p

Aline sa for siden:

vennelista brukes om man ønsker å "lukke" bloggen. Da har man kontroll på hvem som leser den. Man er jo ikke uvenn med resten av den grunn :p

Det vanskelige med vennelisten som tar tid er å få med seg alle man ønsker. Dermed er man faktisk litt avhengig av å spørre folk om man kan få komme på listen.
En fin måte å gjøre det på er å legge vedkommende til på sin liste for så å opplyse om det i en PM. Dermed blir man lagt merke til :)

Distrea sa for siden:

Jepp, det er en kjempe fin måte hvis man selv har en lukket blogg :D
Har man ikke det er det jo ikke så viktig med denne vennelisten heller;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.