< Tilbake til oversikten

Planlegger en liten sprekk i morgen

MorStine sa for siden:

Da jeg startet hadde jeg som mål å klare å gå ned til bryllupet jeg skal i i morgen. Det har jeg klart, så i morgen tenkte jeg at jeg skal feire litt, ikke tenke så altfor mye på karber og bare kose meg med kaker jeg har bakt, nyyydelig mat og drikke.

Får jeg lov av dere? Er det godkjent?:p

Gerd sa for siden:

Det er godkjent, kjære deg :klem:

(PS: Ikke kall det en sprekk, la det være en del av livet....;) )

Kos deg skikkelig i morra :suss:

KrissiFontaine sa for siden:

Jeg sier som Gerd; ikke kall det en sprekk! Du har vært så flink og nådd målet ditt, så kos deg og nyt kvelden! :)

Krissi

Distrea sa for siden:

Helt klart!... KOS deg MASSE!
[size=3][/size]
Du kommer til å se strålende ut :blomster:
[size=3][/size]
[font=Arial Black][/font]

Tusta85 sa for siden:

Kos Deg!

Musamis sa for siden:

Kos deg masse! LUCKY YOU!:p

LilleRosin sa for siden:

Godkjent! Gerd sa det fint! Kos deg masse. :klem:

Smula sa for siden:

Du får lov å ta et glass champis for meg.
Og når jeg sier "et glass", mener jeg som regel tre.
;)

Viclin sa for siden:

Kos deg!

Tussa sa for siden:

Kos deg! :D

Veggpryd sa for siden:

Go for it! :D

KOS DEG! :klem:

MorStine sa for siden:

Tuuusen takk alle!
Her har omgangssyken gjort sitt inntog, der er såååå jævlig typisknår vi skal noe. Så jeg håper brodern vil komme å passe allikevel!:(
Jeg skal jo være forlover og greier...

Distrea sa for siden:

Klart han gjør det. Er jo så spesiell anledning :)

Lykke til med barna... og kjole, hår, mat og fest :blomster:

Tuppen sa for siden:

håper du koser deg i dag :D

du har vært utrolig flink!!!

MorStine sa for siden:

Tuuusen takk mine damer!

Gleder meg veldig nå, broderen var snill og ville komme uansett. Så da blir det fest for mor og far i dag. Og for at vi skal slippe å bli vekt kl 07 med hue under armen i morra tidlig, så skal vi sove på hotell i natt:jippi:

Distrea; Jeg skal ikke ha på kjole, men en kuuuuul bukse og tilhørende halternacktopp. Måtte få sydd inn toppen hos skredder forrige uke for den satt helt grusom:rolleyes: Kjøpte habitten i august, men har jo gått ned 7 kg siden det. Kan legge inn bilder i morgen jeg. har nemlig klippet meg kort og farget håret også. Elsker å være ny, både slank og fjong på håret. Er SÅ stolt av meg selv, og selvtillitten er der den skal være;)

Tittentei sa for siden:

Gleder meg til å se bilde, du har all grunn til å være stolt. Kos deg masse:klem:

Toots sa for siden:

Håper dere hadde en fin dag :)

Veggpryd sa for siden:

Ja! Bilder! :spent:

Aquarius sa for siden:

Håper dere hadde en flott kveld og at dere koste dere skikkelig!! Syns du har vært ULTRA-flink!! Håper jeg blir like flink!!!
Gleder meg til å se bildene!!! :D

Distrea sa for siden:

Høres spennende ut!

Nå må du vålne... for vi er spnete på bilder nå ;)

MorStine sa for siden:

Jasså ja, så dere er nysgjerrige? Jaja, mannen glemte jo å ta bilder da. Og i natt kom omgangssyken til han. Skal legge inn bildene på pcen nå,så skal jeg se om jeg er med på noen av dem;)

MorStine sa for siden:

Jada, hadde det superartig, lenge sida jeg har kosa meg sånn. Er så glad for at bror og svigerinne ville passe guttene til tross for at dehadde hatt spysjuke...

Okei, fant noen bilder som jeg er på... Av særs dårlig kvalitet...

Meg og bruden, i litt hengslete positur fordi vi dreiv og tulla da han tok bildet...:

Og her er nærbilde, litt for nær, for biltsen speilet seg i trynet så jeg ble helt hvit, jo... Men dere ser jo håret, ikke fullt så bustete som jeg har det til daglig nå:

Og mor som rocker dansegulvet:o Eneste bildet der man ser hele dressen, buksa er helt vid, så jeg har ikke så tjukke bein som det ser ut på bildet, men dere får ett inntrykk...:

jamaica sa for siden:

Stiiiiliiig Dame!!!!!

Distrea sa for siden:

Kuult... Kjempe fin på håret!, kuul dress, rå dame:)

takk for at du deler :)

Gerd sa for siden:

Råstilig, MorStine :ja:

Og det såg ut som du hadde skikkelig gøy!!!! :D

Tittentei sa for siden:

Du ser helt fantastisk ut:)

KrissiFontaine sa for siden:

Dritlekkert!! Og du kledde frisyren knallbra!! :)

MorStine sa for siden:

:o:o Tuuusen takk alle. Synes ikke bildene er noe bra, ser så kjærring ut, og det er jeg ikke:ler: Men tusen takk, føles veldig bra å komme inn i klær fra hvilken butikk som helst, ikke bare de store str hos HM BiB... Fikk mye skryt, så jeg er veldig veldig fornøyd. Men har bestemt meg for at 5 kg til skal av nå:) Men klarer jeg det ikke innen slutten på november kan det være det samme, for da har jeg vært på ketolyse i ett halvt år og tør ikke lenger enn det er anbefalt:)

LilleRosin sa for siden:

Så flott du er!! Den dressen var kjempefin!

Aquarius sa for siden:

Flotte bilder!!! Kjempeherlig frisyre.. Tror jeg også kunne ha tenkt meg noe slikt.. Skal til frisøren når jeg har passert ti kg og gjøre akkurat det jeg vil!!!
Flott MorStine!! Du har vært kjempeflink!!!!!:D

MorStine sa for siden:

Tusen takk, jeg er veldig fornøyd med frisyren, fargen og stripene har jeg gjort selv. Litt uvant å ha så kort hår, vant til å bare kunne sette håret i en strikk om morran og la det være slik, nå må det liksom gjøres noe med hver dag;) Blir litt mer forfengelig da...

Tussa sa for siden:

Nais!! :D

Aquarius sa for siden:

Hehe ja.. sånn er jeg også.. Men når jeg nå, forhåpentligvis om en uke, har nådd 10 kg skal jeg til frisøren og ha en aldri så liten make-over.. er velfortjent det.. :D Vi må jo belønne oss underveis!!!

Toots sa for siden:

Så fiiiin du er, og den nye frisyren var veldig kledelig :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.