Jeg lurer bare på om jeg kan spise knekkebrød?? av dn grove sorten... husman eller??
Hva med druer?? hver gang jeg har gått forbi druene på butikken i det siste er det nesten som di har ropt etter meg... ;) (ja jeg vet jeg høres gal ut men... )
har så lysst på frukt... huff.. vanskelig dette...
Knekkebrød er ikke for oss på ketolyse. Det er for masse karber i. Fiberrik sosikke er den som har minst, ca 3,7 karber pr. plate.
Frukt er helt fyfy... Altfor mye fruktsukker. Jeg slet veldig i begynnelsen når det gjaldt frukt, jeg har spist mengder av det før. Men det går over.
Pss på å spise deg god og mett til hvert måltid, masse fett. Da holder suget seg borte... :)
Det er litt vanskelig i begynnelsen, men det går seg fort til. Les boka godt, flere ganger. Jeg bruker min effektivt fremdeles. Og forumet er veldig god støtte :ja:
Kjempemasse lykke til :D Dette kommer til å gå så bra :)
Signerer Gerd på alt hun skriver. Slet veldig i starten selv. Nå skal jeg etterhvert begynne å innføre ett knekkebrød, ett eple og litt mandler i kosten. Jeg skal sakte over på Fedon.
Lykke til!:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.