< Tilbake til oversikten

Til alle i Stavanger, Sandnes og omegn

Bente D sa for siden:

Har ikke vært mulig å få kjøpt ketolyse produktene i noen butikker her i fylket,men Meny butikken i Hillevåg jobber med saken. Snakket nettopp med butikksjefen der,og han ga uttrykk for at han var redd at interessen for disse produktene var dalende. Derfor appellerer jeg til alle her omkring til å vise interessen for disse produktene slik at også vi får tilgang til de uten å måtte bestille på nettet. Så sett i gang og send mailer og vis at interessen er fremdeles der.;)

Toots sa for siden:

Yup, will do.
Har faktisk hatt planer om å ta meg en tur der for å se på hva de ev. har.

Torkil sa for siden:

Hei
Du kan hilse å si at interessen ikke er dalende og at det er mange kunder i distriktet. Jeg har hatt dobling av salget siden juni i år.!!!
Boken selger som aldri før, så det er nå fler og fler som får øynene opp for slanking med ketolysekuren. Fortell sjefen at han kan ringe MENY Stoa i Arendal hvis han vil hører hvor godt det kan være å selge ketolyseprodukter. Eller be ham ringe meg på 92034875 , ehh bare ham ;-) så skal jeg gi ham info.
Ikke la dere stoppe av dårlige unskyldninger. Ketolyseproduktene skal de ta inn hvis det er tilstrekkelig etterspørsel. STÅ PÅ
Vennlig Hilsen
Torkil :)

Torkil sa for siden:

Hei
I dag kom bestillingen fra MENY Hillevåg : Gartnerveien 4 Stavanger tel: 51585480 Produktene er avsendt slik de vil være i butikken fra ca. 30/10 2007

Vennlig Hilsen

Toots sa for siden:

Kjempebra!
Jeg skal sannelig gå å se hva de har bestilt inn, er spent!
Det er snart på tide for meg å bestille nye vitaminer og mineraler, denne gangen skal jeg også ha meg en bakemix!
Er jeg heldig, har de alt jeg trenger i butikken :)

Torkil sa for siden:

Hei

Meny Hillevåg bestillte ALT, bortsett fra DVD.
Til orientering
Til Toots, de har fått pakken i dag, men har sikkert ikke produktene i hyllene før mandag. ta å ring på forhånd hvis du vil unngå bomtur.

Vennlig Hilsen
Torkil P. Andersen
:):):)

Toots sa for siden:

Takk Torkil, for at du oppdaterer :)

Jeg gleder meg til å ta turen innom Meny i Hillevåg, om de ikke har fått varene ut i butikken gjør ikke så farlig for meg.
Jeg bor kun 5 minutter med bil unna.

Gleder meg til å få kjøpt bakemiksen, jeg har nemlig styrt unna soyaproteinet som mange her inne bruker. Det er jo svindyrt!

Oppdatering kommer, visst ingen andre har vært på Meny før meg da :)

Torkil sa for siden:

Hei
Jeg tror Nille "sokner" til Meny Hillevåg?
MVH

Nille sa for siden:

Jupp, det er min faste butikk. Bor på Storhaug. Skal innom å kjøpe bakemixen i dag eller i morgen. Skal teste den ut :D
[font=Comic Sans MS][/font]
Må begynne å bake igjen. Har bakt nøttebrødet mitt i helgen - med bokhvete. Har lyst til å prøve både det og paibunn med bakemix.'
[font=Comic Sans MS][/font]
Skal også rapportere tilbake !

Toots sa for siden:

Ehh, må rette meg selv litt her. Av en eller annen grunn har jeg ikke fått med meg at Torkil har soyaprotein, hans var jo ikke svindyrt slikt som på helsekosten.

Oppdatering:
Har nettop vært på Meny i Hillevåg, de har fått ut varene i butikken.
Kjøpte meg en bakemiks og gleder meg som en unge!!
Etter 5 uker på kuren er det jammen på tide med noe ordentlig bakst, og pizza.

:heia::spent::heia::spent::heia:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.