< Tilbake til oversikten

Østerssaus

marquise sa for siden:

Hei, hei. :o
Liker veldig godt asiatiske wok-retter...... Er det mulig å bruke litt østerssaus når jeg går på ketolyse? Det hadde vært veldig godt :rolleyes: Finner ikke sånne produkter i næringstabeller.....

Gerd sa for siden:

Det står på pakkene. Noen har mye karber, noen mindre :) Jeg har bruk chop chuey sausen, den har minst (tror jeg)

lokkebiff sa for siden:

:lol:

Jeg leste overskriften fort: "ØRESUS" og fant ut at her måtte jeg lese....

:flau:

.

Kanutten sa for siden:

Er du plaget med øresus?? Jeg har pipelyden fra et TV i øret mitt hele tiden, er DET øresus?? Har aldri liksom fått klarhet i hva det er :o

lokkebiff sa for siden:

Kvitt deg med den TV`n da!!! :lol:

Nei, men fra spøk til revolver: Det høres ut som øresus ja!? Ikke tenkt å få sjekket det?

Men jeg er ikke plaget altså!

.

Kanutten sa for siden:

Nope, har hatt det hele livet og er vant med det.:p

Men nå ser jeg tråden gikk fra saus til sus :o Er lett å avspore jeg :rolleyes:

Hjørdis sa for siden:

Hei, mine flasker med østerssaus har ett skriftspråk jeg ikke forstår, så... jeg kan ikke svare på spørsmålet, men har jo lurt litt på det samme. Skeier ut med det uansett innimellom jeg da;). Kan jo spørre på en asia-butikk hvor de er gode i norsk språk??? Det er jo en form for varedeklerasjon bak på flaska, tror jeg:confused:. Spent på om det kommer noe svar her:spent:

marquise sa for siden:

Takk for svar, ihvertfall de av dere som svarer på spørsmål....... Tror nok det er trygt med slik tilsetning i maten, for man bruker forholdsvis lite. Det kan være vanskelig å få sjekket innholdet når alt står med veldig utilgjengelig skift.

Og til dere som har øresus..... lykke til.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.